امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۶:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سخنرانی تاریخی سناتور

اشتغالزایی پایدار و آینده دار برای جوانان، محرومیت زدایی و توجه به همه اقشار جامعه در طول دوران ۱۶ سال نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی از حجت الاسلام محمد موحد چهره ای محبوب و مردمی ساخته است

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: حسین خدمتی:

اشتغالزایی پایدار برای جوانان از موحد چهره محبوب و مردمی ساخته است

اشتغالزایی پایدار و آینده دار برای جوانان، محرومیت زدایی و توجه به همه اقشار جامعه در طول دوران ۱۶ سال نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی از حجت الاسلام محمد موحد چهره ای محبوب و مردمی ساخته است.
حجت الاسلام سید محمد موحد در اولین نطق انتخاباتی که با استقال پرشور مردم صمیمی و متعصب چرام برگزار شد با تاکید بر حفظ امنیت و آرامش انتخابات گفت: رمز پیروزی ما در انتخابات حفظ امنیت و آرامش و و رعایت قوانین ومقررات انتخاباتی است.
وی با اشاره به قدمت و جاذبه های طبیعی و تاریخی شهرستان چرام افزود: چرام سرزمین گل و بلبل، سرزمین چشمه های خروشان ، شالیزارهای سرسبز و شمالی در جنوب از افتخارات استان کهگیلویه وبویراحمد است.
موحد چرام را قطب گردشگری و کشاورزی استان دانست و بیان کرد: چرام ظرفیت مناسبی برای توسعه و برون رفت از محرومیت دارد.
وی با اشاره به خدمات خوب دولت تدبیرو امید در حوزه های گسترده بخصوص هسته ای و ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی عنوان کرد: توسعه زیرساخت های ارتباطی و توجه به صنایع اشتغالزا و احداثارودگاه های تفریحی در مناطق طسوج و چاه خوار از برنامه های اصلی در چرام خواهد بود.
موحد با اشاره به اینکه درطول دوران ۱۶ سال نمایندگی کارهای اساسی و زیربنایی زیادی در سطح روستاها و شهرهای حوزه انتخابیه انجام شد گفت: توسعه راههای ارتباطی، تامین آب آشامیدنی روستاها، توسعه کشاورزی و گازرسانی به روستاهای مختلف از مهم ترین خدماتی بود که به روستاها انجام شد.
نماینده چهاردوره مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تعداد زیادی از جوانان بیکار در استانهای مختلف حتی در سیستان و بلوچستان اشتغالزایی پایدار ایجاد شد ابراز داشت: محرومیت زدایی و توسعه زیرساختها اولویت اصلی موحد خواهد بود.

منتشر شده در :2016/02/20 - 05:02|شناسه خبر: 23773 972 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه