امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۳:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سادات امامزاده یحیی به موحد پیوستند

سید عنایت خاضع نیز در این مراسم با بیان اینکه به رغم کاندیداهای مختلف از جناح اصولگرا موحد را انتخاب کردیم ولایتمداری حاج آقا موحد،اصولگرایی و مدیریت قپی را از شاخص های انتخاب این گزینه عنوان کرد. خاضع افزود: ایشان نسبت به سایر کاندیدا مزین به لباس پیامبری و از سادات بزرگوار است

راه ملت: سید محمد موحد امشب در همایش اعلام حمایت سادات امامزاده یحیی که در حسینیه شهید سجاد خاضع برگزار شده بود گفت: روزی ک به عنوان نماینده حوزه انتخابیه به مجلس راه یافتم روز جنگ جاده،جنگ فضای اموزشی و بهداشتی و ارتباطات بود .

موحد بیان اینکه نسل بیکار و متقاضی شغل  الان وارد بازار کار شده است افزود:تقاضای پتروشیمی روزی کار شاق و نشدنی بود که من با همه این احوال رهایش نکردم.

موحد افزود:اطلاعیه مناقصه لوله گذاری که خط گاز پتروشیمی را از مسیر عسلویه وصل میکرد هنوز موجود است.وی با بیان اینکه تا اینجا کار را پیش بردم افزود: قرار هم نبود به جریان بیدبلند متصل شود و.وابستگی زنجیره ای ایجاد شود.

کاندیدای انتخابات کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه در بررسی عملکرد دوران نمایندگی ام باید به دهه ۷۰برگشت و کهگیلویه را نسبت به آن زمان مقایسه کرد گفت: از نظر زیرساخت ها،بهداشت،فضای اموزشی و..محروم بودیم و باید این مطلب را به کسانی که ممکن است سنشان اقتضا نکند بگوییم ما کجا بودیم و انقلاب مارا به کجا رساند.موحد افزود:نگویند ۲دهه چکاری انجام شده است این ظلم به من نیست بلکه ظلم به انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد:پولهایی که در دهه ۷۰در بحث عمران و آبادانی این منطقه هزینه شده میلیاردها دلار است.موحد با بیان اینکه باید منصفانه قضاوت و نقد کرد گفت: با توجه به تقاضاهای مردمی باید همزمان با پیگیری پروژه ها جوابگوی درخواست های مردمی هم می بودم و انجام این ها جز با حمایت خداوند ممکن نیست. موحد تاکید کرد:برای نبرد به تمام معنا برای اشتغال آمدم

سید عنایت خاضع نیز در این مراسم با بیان اینکه به رغم کاندیداهای مختلف از جناح اصولگرا موحد را انتخاب کردیم ولایتمداری حاج آقا موحد،اصولگرایی و مدیریت قپی را از شاخص های انتخاب این گزینه عنوان کرد. خاضع افزود: ایشان نسبت به سایر کاندیدا مزین به لباس پیامبری و از سادات بزرگوار است.

ضمن اینکه در طول ۵دوره سابقه نمایندگی در مجلس هیچ لغزشی در جهت ولایتمداری وی مشخص نگردیدو این شاخص برای ما بسیار مهم است. وی استکبارستیزی موحد را از دیگر شاخص های اصلح بودن برشمرد و گفت: تجربیات کاری موحد تا جایی است که در بین هواداران به سناتور لقب گرفته است.خاضع تصریح کرد: دوستان جناح اصلاح طلب سادات ما هم به این جمع پیوستند .

 

photo_2016-02-20_23-31-20 photo_2016-02-20_23-31-31 photo_2016-02-20_23-31-34

 

منتشر شده در :2016/02/20 - 11:02|شناسه خبر: 23815 1506 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه