امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۳۸:۵۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت به قلم مریم پویان؛ پیشرفت کهگیلویه در گرو انتخاب سردار عدل‌ هاشمی‌پور

با توجه به پتانسیل های بالای کهگیلویه نیاز به همتی والاست تا به دور از سیاست بازی و افراط و تفریط های گذشتگان و با انتخاب مشاورانی قوی نیرویی تازه به رگ های بی رمق منطقه دمیده و شعار پیش به سوی پیشرفت را عملی سازد.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت: به قلم مریم پویان،

هاشمی واژه ای جدید در ادبیات کهگیلویه نیست، هاشمی واژه ای است بدون ایهام و کنایه و با استعاره از نوع دوستی و مردم داری.
واژه ای است قوی و محکم در راه پیشرفت و رونق، واژه ای از جنس آیینه که نور امید را در چشمان جوانان نا امید این مرز و بوم منعکس کرده و تابلوی زیبای غیرت و مردانگی را ترسیم نموده است.
اکنون که کارد محرومیت به استخوان رسیده نیاز است که گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم، فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم؛ وقت آن رسیده تا مرهمی از جنس خود مردم بر این زخم عمیق بگذاریم، مرهمی مدیر و مدبر و دوراندیش که خودش طعم سختی و محرومیت را چشیده و به تنگناه های شهرستان واقف است.
هنوز ردپای محکم این مرد آهنین در نقاط مختلف شهرستان خودنمایی می کند، هاشمی خودساخته توانست به سرعت پله های ترقی را پیموده و با اعتماد به نفس بالا طرح های مهمی را مدیریت و اجرا نموده، که این امر باعث جلب اعتماد مسئولین کلان کشوری به وی شده است.
حال با توجه به پتانسیل های بالای کهگیلویه نیاز به همتی والاست تا به دور از سیاست بازی و افراط و تفریط های گذشتگان و با انتخاب مشاورانی قوی نیرویی تازه به رگ های بی رمق منطقه دمیده و شعار پیش به سوی پیشرفت را عملی سازد.
سردار هاشمی نشان داد که مدیریت قوی یکی از بزرگترین مشکلات سر راه موانع کهگیلویه بزرگ بوده و هست که خود ایشان به این سلاح کاری مجهز بوده و قطعا با ایشان شاهد شکوفایی منطقه خواهیم بود. ان شاءالله.

منتشر شده در :2016/02/22 - 10:02|شناسه خبر: 23976 998 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه