امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۴۰:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تیتر عجیب و معنی دار یک سایت غیرقانونی و مسدود شده

عصر دنا عامل پیروزی سردار هاشمی!

با این حال این سایت روز گذشته در یک یادداشت و با یک تیتر معنی دار زوایای پنهان تمام حرف و حدیث ها را بر همگان روشن ساخت، این سایت در مطلبی با عنوان ” حمایت “عصردنا” عامل پیروزی سردار هاشمی” خود و تیم فضای مجازی عدل هاشمی را عامل پیروزی دانست

سایت بدون مجوز و غیرقانونی عصر دنا که پس از حمایت ها و تحلیل های تنش زا و کاملا یک سوییه خود و درست در بطن انتخابات با هوشیاری مسئولین قضایی مسدود شد با راه انداختن سومین زاپاس خود باز هم دست از شیطنت های بچه گانه بر نمیدارد!

راه ملت: ایمان برومند زاده، سایت عصر دنا که در خلال انتخابات مجلس شورای اسلامی و علی الخصوص پس از حضور حجت الاسلام موحد به حمایت همه جانبه وغیر منصفانه از سردار عدل هاشمی پرداخت و در روز یک اسفند با هوشیاری مسئولین قضایی به دلیلی که گویا پخش اکاذیب می باشد مسدود شد، این بار در مطلبی در آخرین سایت نجات یافته ی از سری سایت های بدون مجوز و غیرقانونی خود، خود را عامل پیروزی سردار هاشمی می داند.

این سایت و مسئول آن که گویا دین خاصی به سردار هاشمی دارند پس از مسدود شدن اولین سایت خود یعنی عصر دنا، مجددا توسط سایتی نوپا بنام دناخبر شروع به حمایت های معنی دار و غیر منطقی خود از سردار هاشمی می کند که این سایت نیز قبل از انتخابات و باز هم باهوشیاری مسئولین قضایی مسدود می شود.

اما مجدد مسئول سایتهای مربوطه در پوستین یک نشریه و کانال تلگرام حمایت های معنی دار خود را ادامه می دهد و در متشنج کرد جو انتخابات و پخش شایعاتی که تمام آنها تکذیب شد سعی در به پایان رساندن رسالت خود و  برداشتن دین به گردن خود مانده داشت.

با این حال این سایت روز گذشته در یک یادداشت و با یک تیتر معنی دار زوایای پنهان تمام حرف و حدیث ها را بر همگان روشن ساخت، این سایت در مطلبی با عنوان ” حمایت “عصردنا” عامل پیروزی سردار هاشمی” خود و تیم فضای مجازی عدل هاشمی را عامل پیروزی عدل هاشمی دانست.

اما همانگونه که خبرنگاران شهرستان کهگیلویه عنوان کرده اند و حتی اعضای تیم رسانه ای عدل هاشمی اقرار نموده اند، تیم رسانه ای حجت الاسلام موحد در طول کمتر از دو هفته چنان بر تیم عظیم رسانه ای عدل هاشمی غالب شدند که به ناچار در کانال رسمی خود اینگونه نوشتند:

( افشای حربه رقیب….

گروه رسانه ای نماینده ۱۶ساله سابق کهگیلویه تنها راه نجات خودرا بازی با عکسها می بینند.

تیم عکاسی وی تنها راه نجات خودرا بازی با عکسها و بزرگنمایی عکسهای گرفته شده با دوربینهای خاص می داند.

آیا با کتمان واقعیتها می توان از شکستی که تنها ۳ روز با آن فاصله دارند فرار کنند!!!!)

البته این را هم باید متذکر شد این سایت که بدون مجوز قانونی چندین سال فعالیت می کرد چنان خود را یکه تاز میدان می دانست و خبرهایی که خبرنگاران زحمت کش استان و علی الخصوص شهرستان کهگیلویه با زحمت فراوان تهیه می کردند را بدون ذکر منبع بر روی خروجی خود قرار می داد که حتی فکرش را نمی کرد که یک روز و در اوج مهمترین حرکت سیاسی سال پایان عمر رسانه ای اش رقم بخورد.

با این حال گویا این سایت تاریخ مصرف گذشته باز هم با پخش سخنان نادرست و بچه گانه به دنبال راهی برای دلداری خویش و گذاشتن مرحمی بر درد مسدود شدن سایت خود  و ادعای دین به گردن مانده خود دارد.

اما بدون شک مردم خود به درستی قضاوت خواهند کرد، و خواهند دانست چه کسانی و چه عواملی، عامل پیروزی سردار هاشمی بوده اند.

راه ملت همچنین به کانال رسمی سردار عدل هاشمی که حتی پس از مسدود شدن سایت غیر قانونی و بدون مجوز عصر دنا باز هم شعور مردم و مخاطبان را در نظر نمی گیرد، و به انتشار و تبلیغ برای این سایت غیرقانونی می پردازد، تذکر می دهد که با وجود سایتهای پربازدید و محبوب محلی در همه شهرستان های حوزه انتخابیه، همچون پایگاه خبری کهگیلویه، سایت شهرستان چرام، آوای ماغر و…. هیج دلیلی برای انتشار اخبار یک سایت غیرقانونی و مسدود شده توسط مراجع قضایی، و یک سایت که گویا دلیل انسداد آن پخش اکاذیب می باشد در کانال رسمی خود نمی باشد و این خود نقض آشکار قوانین در همین ابتدای راه توسط کانال این نماینده می باشد.

 

تبلیغ سایت غیر فانونی و بدون مجوز عصر دنا در کانال عدل هاشمی

photo_2016-02-29_11-29-24

امیدواریم به شعور مردم در همین ابتدا احترام گذاشته شود تا شایعات موجود مبنی بر علت حمایت های بی دریغ سایت عصر دنا از عدل هاشمی حداقل به فراموشی سپرده شود!!!

 

منتشر شده در :2016/02/29 - 11:02|شناسه خبر: 24471 1348 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه