امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۴۰:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نتایج مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در گچساران و باشت رسما اعلام شد

از کل ۶۱ هزار و ۵۳۰ رأی ماخوذه صحیح، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی موفق به کسب ۵۱ هزار و ۳۵۳ رأی و حجت‌الاسلام سید محمدکاظم موسوی‌نسب نیز موفق به کسب ۱۰ هزار و ۱۷۷ رأی شدند.

راه ملت: رئیس ستاد انتخابات شهرستان گچساران نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه گچساران و باشت را اعلام کرد.
عبدالرحیم رحیمی امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه گچساران و باشت بار دیگر خالق صحنه‌ای باشکوه از تجدید بیعت با انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: انتخابات گچساران و باشت با‌شکوه و حضوری حداکثری همانند سال‌های گذشته برگزار شد.
وی با اشاره به نتایج دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت افزود: کل آرای صحیح این حوزه‌ها ۸۹ هزار و ۷۳۳ رای بود که از این میزان آقایان غلامرضا تاج‌گردون موفق به کسب ۶۶ هزار و ۱۰۳ رأی شد و علی فولادی‌وندا ۲۳ هزار و ۱۷۰ رأی و اسماعیل صادقی نیز ۴۵۶ رأی را کسب کردند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان گچساران تصریح کرد: با این شرایط آقای غلامرضا تاج‌گردون با کسب ۷۴ درصد از آرای مأخوذه صحیح به عنوان نماینده مردم گچساران و باشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شده است.
رحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه گچساران و باشت نیز گفت: از کل ۶۱ هزار و ۵۳۰ رأی ماخوذه صحیح، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی موفق به کسب ۵۱ هزار و ۳۵۳ رأی و حجت‌الاسلام سید محمدکاظم موسوی‌نسب نیز موفق به کسب ۱۰ هزار و ۱۷۷ رأی شدند./خبرآنلاین

منتشر شده در :2016/02/29 - 12:02|شناسه خبر: 24484 738 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه