امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۵:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاجگردون، چماق لری بزرگواری!

در جلسه ای که در خدمت حاج آقا بزرگواری در کمیسیون و برنامه و بودجه مجلس بودیم یکی از نمایندگان با شوخی به حاج آقا گفت ” چماق لری ” را آوردی که حاج آقا با ظرافت و حاضر جوابی به من که ریاست کمیسیون بودم اشاره کرد و گفت : چماق لری من ایشان ( تاج گردون ) است

راه ملت: ” غلام رضا تاج گردون ” که در جمع جشن تبریک کهگیلویه ای های بزرگ مقیم تهران به سردار هاشمی سخن می گفت با تقدیر از تلاشها و زحمات ” بزرگواری ” نماینده “کهگیلویه بزرگ در مجلس نهم به ذکر خاطره ای خواندنی از وی پرداخت .

وی با اشاره به نطق معروف ” چماق لری ” بزرگواری در مجلس شورای اسلامی افزود : در جلسه ای که در خدمت حاج آقا بزرگواری در  کمیسیون و برنامه و بودجه مجلس  بودیم یکی از نمایندگان با شوخی  به حاج آقا گفت ” چماق لری ” را آوردی که حاج آقا با ظرافت  و حاضر جوابی به من که ریاست کمیسیون  بودم  اشاره کرد و گفت : چماق لری من ایشان ( تاج گردون )  است.

منتخب “گچساران و باشت ” تاکید کرد : حاج آقا بزرگواری با آن مطلب این پیام را رساند که ما برای آبادی منطقه از همه ظرفیت های خودمان استفاده خواهیم کرد و من شاهد زحمات و تلاش های شبانه روزی وی برای عمران منطقه بودم که جای تقدیر دارد.

رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تبریک به سردار هاشمی ادامه داد : در کهگیلویه بزرگ کار سختی پیش رو داریم و همه باید برای رفع مشکلات آن تلاش نماییم .

” تاج گردون ” با تاکید بر وحدت و همدلی میان نمایندگان استان گفت : فکر سیاسی نمایندگان استان در مجلس نهم کاملا مشخص و جدا از هم بود ولی همه دیدند که هیچگاه برسر مسائل توسعه استان تنش و مشکلی میان ما نبود .

وی با رد انتقادات مطرح شده که ” تاج گردون ” سهم بیشتری از اعتبارات را به “گچساران و باشت ” اختصاص می دهد افزود : آقایان ” زارعی و بزرگواری ” شاهد هستند و می توانند تایید کنند که چنین مطالبی  دروغی بیش نیست و ما در کنار هم برای عمران و آبادی همه مناطق استان تلاش کردیم .

منتخب “گچساران و باشت ” در مجلس دهم تصریح کرد : رقابت های انتخاباتی پایان یافته و دعواها تمام شده است و همه باید در کنار هم برای توسعه استان و رفع مشکلات مردم شریف آن تلاش نماییم .

منتشر شده در :2016/03/10 - 02:03|شناسه خبر: 24905 839 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه