امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۳۷:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

چهارشنبه سوری بدون حادثه در کهگیلویه و بویراحمد سپری شد

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آگاهی مردم از آسیب های آتش بازی و بهره گیری از توصیه کارشناسان چهارشنبه آخرسال در این استان بدون وقوع حادثه و آسیب دیدگی سپری شد.

راه ملت: جلال پورانفرد افزود: تاکنون هیچ مورد فوتی، آسیب دیدگی و مجروحی در شب چهارشنبه آخر سال در کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده است.
وی بیان کرد:طبق بررسی های به عمل آمده و رصد اخبار از نقاط مختلف استان هیچ گونه حادثه تلخی برای مردم رخ نداده است و این جشن باستانی در کمال آرامش برگزار شد.
پورانفر اظهار کرد:در حالی که در بسیاری از استان های کشور از جمله تهران و فارس در چهارشنبه آخر سال حوادث ناگواری برای شهروندان رخ داده است ، درکهگیلویه و بویراحمد این جشن با شیرینی به پایان رسید.
مدیرعامل آتش نشانی شهر یاسوج نیز گفت: هیچ گونه اتفاق و حادثه ای حتی لاستیک آتش زدن در شب چهارشنبه آخر سال در شهر یاسوج و حومه گزارش نشده است.
محمد رستمی افزود: تمامی نیروهای آتش نشانی در آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه آتش سوزی در چهارشنبه آخر سال بودند.
بر اساس یک رسم باستانی مردم با افروختن آتش چهارشنبه آخر سال را جشن می گیرند، این در حالی است که برخی از جوانان در این آیین با اقدام های مخاطره آمیزجان خود را با مواد محترقه به خطر می اندازند و شیرینی نوروز را برای خود و خانواده ها تلخ می کنند.

منتشر شده در :2016/03/16 - 11:03|شناسه خبر: 25121 618 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه