امروز :سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۰:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اقتصاد مقاومتی در منشور امنیت به نتیجه می رسد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با مهم برشمردن نقش امنیت در رونق اقتصادی، گفت: اقتصاد مقاومتی در منشور امنیت به نتیجه می رسد.

راه ملت،سردار “علی مؤیدی” در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) فرماندهی انتظامی استان، از انتخابات به عنوان یک رویداد بزرگ سال گذشته یاد کرد و اظهار داشت: برابر گزارش های دریافتی و سخنان نماینده ولی فقیه، امنیت انتخابات در این استان مطلوب و مثال زدنی بود و باید به تلاشگران عرصه امنیت و همه سربازانی که در راستای تأمین امنیت انتخابات در این استان تلاش کردند، خداقوت و دست مریزاد گفت.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در منشور امنیت به نتیجه می رسد، عنوان کرد: آنچه امروزه در کلام مقام معظم رهبری بوده و فکر و ذهن همه را به خود مشغول کرده و به عنوان یک وظیفه باید در راستای تحقق آن تلاش کنیم، توسعه اقتصاد و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در ایران اسلامی است.

مؤیدی تصریح کرد: ما به عنوان پیرو این امام و مرجع جهان اسلام و ولی فقیه باید خود را برای تحقق شعار “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” آماده کنیم؛ زیرا لبیک گفتن به امام و رهبر جزء اعتقادات دینی ماست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه نقش یکایک اعضای خانواده نیروی انتظامی در حوزه اقتصاد مقاومتی می تواند برجسته و تأثیرگذار باشد، گفت: اگر انسان ها به نقش و تکلیف خود توجه داشته باشند، انسان های مفیدی خواهند بود و ما امروزه می بینیم که ناجا در بحث اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی کارنامه درخشانی داشته است.

مؤیدی با بیان اینکه آنچه که می تواند سرمایه یک کشور و استان را حفظ کند امنیت است، اظهار داشت: در واقع اگر امنیت در فرایند اقتصاد مقاومتی نباشد، امکان تحقق این شعار وجود ندارد.

وی با اشاره به امنیت مطلوب و مثال زدنی کشور و وجود ناامنی در کشورهای همسایه، بیان داشت: امنیت مطلوب کشور مرهون لطف الهی و رهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت ، تلاش همکاران و همراهی مردم است.

مؤیدی ابراز داشت: در گزارش فرمانده انتظامی استان درباره عملکرد این فرماندهی در ایام تعطیلات نوروزی، موفقیت هایی را در کاهش جرایم و تصادفات نشان می دهد که قطعاً خدمات همکاران باقیات الصالحات برای آنان خواهد بود و به عنوان یک تجربه باید به نسل های آینده منتقل شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصریح کرد: این روزها نیروی انتظامی چتر امنیت را بر سر ۵۰ میلیون مسافر در سراسر کشور گسترانده که حضور پررنگ، مؤثر، محسوس و قابل قبول کارکنان انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جاده ها و شهرها و همچنین خدمات و تلاش های سایر همکارانمان در دیگر استان ها مؤید این موضوع است.

مؤیدی با ابراز خرسندی از اقدامات پلیس استان در مقابله و کشف مواد مخدر، گفت: امروزه در حوزه مبارزه با مواد مخدر با یک جنگ پنهان و خطرناک مواجه هستیم که وظیفه ما در این جنگ هوشیاری، آگاهسازی عمومی، اجتماعی کردن مقابله با مواد مخدر و مقابله بی امان و شبانه روزی با قاچاقچیان و خرده فروشان این مواد افیونی و خانمانسوز است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پایان این جلسه به تعدادی از مسئولان انتظامی استان لوح سپاس اعطاء کرد.

منتشر شده در :2016/03/22 - 06:03|شناسه خبر: 25395 738 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه