امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۷:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گزارش روزنامه اسرائیلی از حضور حجت الاسلام بزرگواری در سوریه

روزنامه اسرائیلی “جروزالم پست” با انتشار گزارشی به تصاویر منتشر شده از سوی سایت های خبری ایرانی از حضور یک نماینده مجلس ایران در روستایی در نزدیکی دمشق در کنار مستشاران ایرانی خبر داده است.

راه ملت: این روزنامه اسرائیلی می نویسد:”علی محمد بزرگواری” عضو مجلس شورای اسلامی ایران به تازگی به صفوف نیروهای مستشار ایرانی در سوریه که در کنار ارتش عربی سوریه کارهای مشاوره ای و نظامی را انجام می دهند پیوسته است. تصاویر نشان می دهند که او در نزدیکی دمشق در کنار مستشاران حضور دارد. یکی از تصاویر که در ۱۱ تا ۱۲ مارس گرفته شده اند او را در کنار یکی از فرماندهان سابق سپاه نشان می دهند که دوستی صمیمانه ای با سردار قاسم سلیمانی فرمانده  نیروهای سپاه قدس دارد”.

جروزالم پست در ادامه می نویسد:”این نماینده مجلس در پیامی که از طریق رسانه های اجتماعی پیش از سفرش به سوریه منتشر شده آورده است که من به سوریه آمده ام تا خود را برای سیده زینب (س) فدا کنم و شهید شوم”.
این روزنامه اسرائیلی اشاره می کند که سخنان این نماینده مجلس تا حد زیادی ابعاد فرقه ای و مذهبی جنگ داخلی در سوریه را نشان می دهد. این روزنامه می نویسد:”ایران نیروهایش را به سوریه فرستاده تا از حکومت بشار اسد دفاع کنند اما عمدتا این نیروها در دفاع از زیارتگاه های شیعیان نقش دارند”.
جروزالم پست درباره این نماینده مجلس می نویسد:”او شصت ساله است و پیش تر نقش مهمی در سپاه داشته است و اکنون یکی از اعضای کمیته های مجلس در امور کشاورزی و منابع طبیعی است”./ صبح زاگرس
منتشر شده در :2016/03/30 - 10:03|شناسه خبر: 25783 1192 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه