امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۲۴:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعطای تسهیلات برای اشتغال پایدار در بهمئی ضروری است

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: اعطای تسهیلات و کارآفرینی وضعیت اشتغال جوانان این شهرستان را بهبود می بخشد و برای این شهرستان ضروری است.

 

راه ملت: سلطانعلی رحمانی پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهمئی افزود: اشتغال پایدار مهمترین هدف مسئولان است و خوشبختانه در طول این چند سال خدمات بسیار ارزنده ای در این زمینه در شهرستان بهمئی توسط کمیته امداد ارائه شده است.

وی بیان داشت: ساماندهی سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر در شورای عالی اشتغال به کمیته امداد واگذار شده است.

فرماندار بهمئی تصریح کرد: بهبود وضعیت روستاها، ارتقاء سطح درآمد و کیفیت زندگی روستائیان و کشاورزان، توسعه بازارهای محلی، ارتقاء مهارتهای فنی وحرفه ای، کاهش نابرابری ها و تدوین سیاست تشویقی برای مهاجرت معکوس از جمله اهداف این کارگروه در شهرستان است که در این راستا باید همه ادارات، ارگانها و بانکها با کمیته امداد همکاری داشته باشند.

 رحمانی اعطای تسهیلات را از وظایف بانکها و موسسات اقتصادی عنوان کرد و گفت: مجریان طرحهای اشتغال وظیفه دارند در پرداخت اقساط خویش به موقع به بانکها مراجعه و کمیته امداد باید در راستای وصول اقساط نهایت همکاری را با بانکها داشته باشد.

مدیر کمیته امداد بهمئی نیز در این نشست گفت: در سال گذشته کمیته امداد شهرستان بهمئی ۲۴۰۰ نفر متقاضی خوداشتغالی داشته که از این تعداد ۲۸۱ طرح پذیرفته واجرا شده است.

تسهیلات اعطایی کمیته امداد هدر رفت نداشته و انحراف از اهداف در آن دیده نمی‌شود.

حیدر خداپرست افزود: در همین راستا  ۸۴۳ نفر مشغول به کار شدند  و ۲۸  میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

وی بیان داشت: کمیته امداد پس از اعطای تسهیلات به مددجو وی را رها نمی‌کند و با نظارت و هدایت و پشتیبانی او را تا مرحله خودکفایی پیش می‌برد و از این نظر اعتبارات اعطایی کمیته امداد نسبت به دستگاه‌های دیگر از انحراف کمتری در اهداف برخوردار است.

خداپرست اظهار داشت: شهرستان در بحث دامپروری، صنایع دستی و آموزش جوانان در عرصه های محتلف می تواند پیش قدم باشد./مهر

منتشر شده در :2016/04/09 - 04:04|شناسه خبر: 25996 667 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه