امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۱:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سرمایه‌گذاران روسی به یاسوج سفر می‌کنند

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: گردشگری و نفت دو ظرفیت بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی به مسئولان و سرمایه‌گذاران روسی است.

راه ملت: به نقل از ایسنا، جبار کیانی پور در نشست هماهنگی استقبال از هیأت مسئولان و سرمایه‌گذاران استان “امسک” روسیه به یاسوج، با اشاره به در پیش بودن سفر مسئولان و سرمایه‌گذاران استان امسک روسیه به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: سفر متقابل پس از سفر هیأتی از استان ما به آن استان در روسیه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: سفر خوب و ارزنده‌ای برای آشنا شدن با ظرفیت‌های آن استان در سال گذشته داشتیم و مسئولان ما با برخی از ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور روسیه آشنا شدند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه گردشگری یکی از بهترین فرصت‌ها برای توسعه اقتصادی در ایران است، خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به دلیل گردشگرپذیر بودن و داشتن جاذبه‌های کم‌شمار طبیعی، ظرفیت بالایی برای حضور گردشگر و توریست در استان داریم.

کیانی پور تصریح کرد: در چند مدت اخیر بنا به دلایل منطقه‌ای، سفر به کشورهای مصر و ترکیه از سوی گردشگران کمتر شده و بیشتر ترجیح می‌دهند از سایر کشورها همچون ایران دیدن کنند.

وی از حساس بودن روس‌ها در حوزه گردشگری سخن به میان آورد و ادامه داد: اگر بتوانیم استان خود را به خوبی معرفی کنیم روس‌ها تمایل زیادی برای حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند داشت.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج عنوان کرد: در سفر هیأت روس به استان باید بیش از هر حوزه‌ای بر روی گردشگری و حوزه نفت در استان خودمان مانور دهیم. نباید ظرفیت‌ها را خرد کنیم بلکه یک یا دو ظرفیت را به هیأت روس معرفی کنیم. برای موفقیت در جلب و جذب سرمایه‌گذاران باید این گونه اقدام کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و برخی مسئولان استانی برگزار شد، برنامه‌های دو روزه هیأت روس به استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد. از جمله این برنامه‌ها نشست‌های عمومی و تخصصی و بازدید از اماکن و نشست با مسئولان استانی است که در خردادماه امسال برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2016/04/09 - 04:04|شناسه خبر: 26001 749 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه