امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۶:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد مصوبات ستاد رفع موانع تولید را اجرایی کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرایی کنند.

راه ملت:مجید محنایی عصر امروز در اولین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال ۹۵ با اشاره به اجرایی و عملیاتی کردن شعار سال گفت: دولت و نظام به دنبال عملیاتی و اجرایی کردن شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل هستند که رفع موانع پیش‌روی واحدهای تولید یکی از راه‌های عملیاتی کردن شعار سال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه مدیران و مسئولان استانی به مشکلات چند سال اخیر حوزه اقتصادی کشور در نتیجه تحریم‌ها آگاه هستند اما تا زمان رفع مشکلات اقتصادی موجود، مسئولان، مدیران و همچنین سیستم بانکی استان اقدامات لازم برای حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و همچنین بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در تلاش برای فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری باشند.

این مسئول با انتقاد از عدم همکاری برخی بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و فراهم کردن زمینه بازگشت این واحدها به چرخه تولید است اما برخی بانک‌ها در این زمینه کم‌کاری و کوتاهی می‌کنند.

محنایی تبیین کرد: اگر قرار است مصوبات این ستاد توسط بانک‌ها اجرایی و عملیاتی نشود و بانک‌ها از مصوبات تمکین نکنند دیگر نیازی به برگزاری جلسات این ستاد نیست.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بانک‌ها به واحدهای راکد که مشکلات آنها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح می‌شود شش ماه تنفس دهند، تسهیلات مورد نیاز را بپردازند و از قضایی کردن پرونده واحدها خودداری کنند.

وی اضافه کرد: در ابتدای سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تلاش تمام مدیران دستگاه‌ها و مدیران بانک‌ها بازگشت‌ واحدهای مشکل‌دار به چرخه تولید، جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال باشد تا شاهد کاهش نرخ بیکاری و توسعه استان باشیم.

 

منتشر شده در :2016/04/12 - 08:04|شناسه خبر: 26067 599 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه