امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۲:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طی حکمی:

داربام سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد

مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی سیدمحمود داربام را به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

راه ملت:سیدمحمد موحدپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کار اطلاع‌رسانی و همچنین استفاده از نیروهای باتجربه و متخصص در این حوزه گفت: روابط عمومی یکی از دوایر مهم و اثرگذار در هر دستگاه و سازمانی به شمار می‌رود که اهمیت این کار در استانداری به عنوان پیشانی همه دستگاه‌ها و ادارات دوچندان است.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به تغییراتی که در چارت روابط عمومی‌ها ایجاد شده است و با شناختی که از سیدمحمود داربام در سال‌های گذشته داشته‌ایم وی را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب کردیم.

این مسئول با قدردانی از زحمات کسانی که در عرصه اطلاع‌رسانی استان نقش دارند، تصریح کرد: داربام فرد ناشناخته‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی استان نیست و به خوبی با موضوع تعامل روابط عمومی و رسانه آشنایی دارد.

موحدپور با درخواست از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای حفظ ارتباط کنونی خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که این ارتباط در آینده نیز همچنان ادامه داشته باشد.//فارس

 

منتشر شده در :2016/04/14 - 02:04|شناسه خبر: 26115 600 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه