امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۹:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس شورای اداری دیشموک:

چرا اداره هواشناسی استان آمار بارش دیشموک را اعلام نمی کند؟/ بارش باران در منطقه دیشموک بیشتر از شهرهای دیگر است

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: بارش باران در منطقه دیشموک به ۹۰ درصد رسیده است.

راه ملت: به نقل از فارس، حسن امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: بارش باران در منطقه دیشموک بیشتر از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد طی این چند روز بوده است.

وی افزود: دیشموک منطقه‌ای سردسیر با هوای معتدل و خنک است که طی چند روز اخیر بارش باران در این منطقه به طبیعت رونق خاصی بخشیده و مردم را از نگرانی خشکسالی‌ سال‌های گذشته نجات داده است.

این مسئول تصریح کرد: بارش باران در منطقه دیشموک به ۹۰ درصد رسیده و اداره هواشناسی در خصوص این منطقه هیچگونه اطلاعی نداده است.

امیریان میزان بارش باران در منطقه دیشموک را مطلوب دانست و گفت: بارش باران در این منطقه باعث خوشحالی کشاورزان و دامداران شده است، اما خساراتی را به جاده‌های روستایی این مناطق وارد کرده و از اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه خواستار باز کردن راه‌های این مناطق شدیم.

 

 

وی بی‌تفاوتی اداره هواشناسی نسبت به منطقه‌ دیشموک را که در هر بارش بارندگی بیشترین بارش را در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، اجحاف در حق مردم و این منطقه دانست.

این مسئول تصریح کرد: اداره هواشناسی درباره اعلام میزان بارندگی این منطقه باید تمهیدات لازم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

 

 

امیریان گفت: در حال حاضر طی بازدیدی که از مناطق تابع دیشموک داشتیم راه ارتباطی روستاهای دیشموک به اسفندان، دیشموک به لیراب و دیشموک به بناری، مورخانی و اجم طی بارندگی اخیر و ریزش کوه قطع شده است.

 

منتشر شده در :2016/04/14 - 09:04|شناسه خبر: 26128 1545 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه