امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۳۵:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد:

ضرورت امروز استان توسعه سرمایه گذاری است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک ضرورت امروز ما ایجاد فضا در جهت توسعه سرمایه گذاری در استان است.

راه ملت:آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ظهر شنبه در دیدار با کارکنان سازمان صنعت معدن و تجارت استان افزود: افرادی که می توانند فعالیت کنند و تجربه کار را دارند، بیایند و موجب بالندگی اقتصادی استان بشوند.

وی بیان کرد: وجود امنیت و همراهی و حمایت از سرمایه گذار و کاهش بروکراسی ها و موانع، عواملی مهم در جذب سرمایه گذار در استان خواهد بود.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: مدیران صنعتی استان از ظرفیت آیین نامه های سیال در راستای فراهم آوردن زیرساخت های توسعه استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: کارشناسان امروز جامعه ما که عالمان اقتصادی هستند با مشاهده و بررسی بسیاری از طرح ها و الگوهایی که برای برون رفت از مشکلات در بسیاری از کشورها اجرا شده را با اصلاح در کنار مشابه سازی  و تلفیقی از حرکت دولت و ملت باید در درون کشور اجرایی کنند.

وی اظهار داشت: امروزه زیرساخت یعنی آن جزیی که دولت باید در اختیار بخش ها و نهادهای مردمی قرار دهد تا ترکیبی از زیرساخت و روساخت حیثیت اقتصادی جامعه را بسازد و در بحث زیرساخت باید اتفاقی فراتر از آنچه به ذهن می آید، انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: عملیاتی کردن محورهای اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، معدن و تجارت مهمترین هدف مجموعه صنعت استان در سال جاری است.

داریوش دیودیده افزود: مهمترین سیاست ها و راهکارهای تحقق بخشیدن محورهای اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان تعیین و مصوب شده است.

وی بیان کرد: حضور پر رنگ و اثرگذار بخش صنعت، انجام بیش از ۴۰ درصد فعالیت های اقتصادی کشور و پذیرفتن بخش عمده ای از وظایف و مسؤلیت ها، وزارت صنعت و معدن را به عنوان بازوی مهم و اثرگذار در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد و بهبود اقتصادی کشور مطرح کرده است.

دیو دیده تصریح کرد: افزایش سهم تولیدات صنعتی و معدنی،  افزایش سهم صادرات صنعتی و معدنی و تجاری، جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی، اصلاح شبکه توزیع و بازطراحی شیوه های نظارت بر بازار از مهمترین اهداف کمی سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در حوزه صنعت، معدن و تجارت است.//مهر

منتشر شده در :2016/04/16 - 08:04|شناسه خبر: 26175 536 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه