امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۶:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

زمان امتحانات پایانی مدارس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

هادی زارع‌پور با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان در خرداد ماه و عدم برگزاری امتحانات مدارس در این ماه گفت: به منظور عدم برگزاری امتحانات پایانی مدارس در ماه مبارک زمان دقیق برگزاری امتحانات مشخص شد.

راه ملت: هادی زارع‌پور با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان در خرداد ماه و عدم برگزاری امتحانات مدارس در این ماه گفت: به منظور عدم برگزاری امتحانات پایانی مدارس در ماه مبارک زمان دقیق برگزاری امتحانات مشخص شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زمان شروع امتحانات پایانی دوره ابتدایی در مناطق گرمسیری استان ۲۵ اردیبهشت تعیین و پایان امتحانات ۵ خرداد ماه مشخص شده است.

وی تصریح کرد: امتحانات پایانی مدارس دوره ابتدایی در مناطق سردسیری ۲۸ اردیبهشت آغاز و ۱۰ خرداد به پایان می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: زمان برگزاری امتحانات دوره متوسطه اول ۲۵ اردیبهشت مشخص شد که امتحانات این دوره ۱۷ خرداد به پایان می‌رسد.

زارع‌پور با اشاره به برگزاری امتحانات تیزهوشان در تاریخ ۲۵ اردیبهشت گفت: زمان امتحانات دوره متوسطه دوم با توجه به برگزاری امتحانات تیزهوشان در تاریخ ۲۶ اردیبهشت آغاز و ۱۷ خرداد به پایان می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست وزارت آموزش و پرورش در خصوص باسواد کردن افراد بی‌سواد جامعه افزود: هر ساله دوره سواد آموزی در سه مرحله سواد آموزی، تحکیم و انتقال برگزار می‌شود که آموزش و پرورش استان ۱۰۰ درصد برنامه‌های خود را در این خصوص عملیاتی کرد.

وی اضافه کرد: برای سال جدید ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در دوره سواد آموزی، یک‌هزار نفر در دوره انتقال و یک‌هزار و ۳۰۰ نفر در دوره تحکیم به استان ابلاغ شدند.

این مسئول عنوان کرد: باسواد کردن افراد به دو طریق برون‌سپاری و واگذاری به موسسات و تشکل‌های مردم نهاد و از طریق مدارس و استفاده از ظرفیت معلمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته معلم گفت: امسال هیچ‌گونه اعتباری از سوی وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه اختصاص داده نشده است.

زارع‌پور با بیان اینکه به دلیل نبود اعتبار انتخاب و تجلیل از معلم نمونه کشوری حذف شده است، عنوان کرد: تأمین هزینه برگزاری مراسم هفته معلم با خود استان است که ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این مراسم برآورد شده است.

وی اضافه کرد: به دلیل کمبود اعتبار باید انتخاب معلم نمونه واقعی‌تر شود و ملاک و معیار جدیدی لحاظ شود./باشگاه خبرنگاران

منتشر شده در :2016/04/17 - 11:04|شناسه خبر: 26188 808 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه