امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۸:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همایش تبیین سیاست‌های کلی جمعیت در دهدشت برگزار می شود

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه گفت: همایش تبیین سیاست‌های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک در دهدشت برگزار می‌شود.

راه ملت، فارس نوشت: محمد طاعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه،اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط شهرستان در سال گذشته ۳۵ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل استفاده را شناسایی و جمع‌آوری کردند.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه با بیان این‌که ۱۵ تن از این مواد در تعطیلات نوروزی جمع‌آوری شد،افزود: این مواد در طول سال با حضور مسئولان در سایت زباله معدوم شدند.

طاعتی با اشاره به هفته سلامت،شعار این هفته را«غلبه بر دیابت» دانست و با اشاره به برنامه‌های مرکز بهداشت در راستای پایش سلامت گفت:۶/۴۶ درصد جمعیت شهری و ۴/۸۳ درصد جمعیت روستایی شهرستان به بیماری دیابت مبتلا هستند.

این مسئول،افزود: آمار مبتلایان به فشار خون نیز در سال گذشته در جمعیت شهری ۱۰/۸۵ درصد و در جمعیت روستایی ۱۸/۵ درصد بوده است.

طاعتی از اجرای برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: همایش تبیین سیاست‌های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک روز سی‌ام فروردین با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی،برپایی همایش پیاده‌روی،استقرار چادرهای سلامت در سطح شهر و تجلیل از حامیان سلامت را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت عنوان کرد.

 

منتشر شده در :2016/04/17 - 11:04|شناسه خبر: 26190 546 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه