امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۸:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وضعیت آب شرب شهر دیشموک بحرانی است

رئیس شورای اداری دیشموک با بیان اینکه موضوع آب شرب این شهر به شکل اورژانسی پیگیری شود، گفت: وضعیت آب شرب این شهر ۶ ماه است که بحرانی و نامناسب است.

راه ملت: حسن امیریان ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس در دیشموک اظهار کرد: آب شرب شهر دیشموک ۶ ماه است که وضعیت نامناسب دارد و قابل استفاده نیست، مردم این شهر که بیش از ۷ هزار نفر جمعیت دارد از نامناسب بودن آب شرب این شهر گلایه دارند.

وی در ادامه گفت: نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای در خصوص آب شرب به این شهر ارائه کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد اما غیرقابل استفاده بودن آب شرب این شهر ، گلایه مردم این منطقه را به هیاهوی گسترده‌ای تبدیل کرد.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: در حقیقت تمام محافل و مجالس این منطقه از ناراضی بودن آب شرب سخن دارند که در حقیقت یک وضعیت بحرانی به خود گرفته است.

امیریان اذعان کرد: وقتی آب شرب یک منطقه ناسالم باشد سلامت شهروندان مورد تهدید قرار دارد.

وی عنوان کرد: بحث آب شرب شهر دیشموک یک بحران است از این جهت که این آب قابل استفاده نیست و مضر است تا جایی که کسانی که به این منطقه سفر می‌کنند به علت تلخی و بد مزه بودن از خوردن این آب خوداری می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام شهروندان این منطقه جهت مهیا کردن آب شرب خود به روستاهای اطراف و همچنین چشمه‌های روان در کوه‌ها مراجعه می‌کنند که خود از نظر بهداشتی قابل قبول نیست.

امیریان تصریح کرد: کسانی هستند که به خاطر نداشتن وسایل نقلیه از همین آب با خون‌دل از استفاده می‌کنند.

وی متذکر شد: مسئولان آبفای شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد  بحث آب شرب شهر دیشموک را به شکل اورژانسی پیگیری کنند تا این دغدغه اصلی و بزرگ مردم این منطقه حل شود.

 

منتشر شده در :2016/04/17 - 05:04|شناسه خبر: 26213 646 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه