امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۴:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مرکز تخصصی فیزیوتراپی ورزشکاران در دهدشت راه اندازی می شود

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: مرکز تخصصی فیزیوتراپی ورزشکاران با هدف خدمات‌رسانی به ورزشکاران آسیب‌دیده به‌زودی در دهدشت راه‌اندازی می‌شود.

راه ملت: سید مسعود تقوی‌نژاد، از راه‌اندازی مرکز تخصصی فیزیوتراپی ورزشکاران در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این مرکز با هدف خدمات‌رسانی به ورزشکاران آسیب‌دیده به زودی در دهدشت افتتاح می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه تصریح کرد:در مرکز تخصصی فیزیوتراپی خدمات درمانی به ورزشکاران دارای کارت بیمه ورزشی معتبر به صورت رایگان  انجام می‌شود.

تقوی‌نژاد با بیان این‌که تاکنون درمان ورزشکاران آسیب‌دیده در سایر مراکز فیزیوتراپی از جمله مرکز استان انجام می‌شد، افزود: با افتتاح این مرکز به این قشر خدمات‌رسانی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به استعدادهای خوب در حوزه ورزش شهرستان تصریح کرد: کهگیلویه قطب ورزش استان است اما در تخصیص اعتبارات توجه چندانی به این شهرستان توجه نمی‌شود.

وی با بیان این‌که اداره امور ورزش شهرستان در سال ۹۴ به صورت خودگردان و از محل اجاره‌ بهای اماکن ورزشی بوده است، گفت: در حالی که شهرستان‌های مجاور اعتبارات نفت را گرفته و پروژه‌‌های مورد نظر را اجرا کره‌اند اعتبارات سهمیه کهگیلویه بزرگ از محل درآمد نفت،هنوز تخصیص نیافته است.

تقوی‌نژاد تکمیل و راه‌اندازی ۲۸ پروژه در کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را از محل ۱۴ میلیارد تومان اعتبارات نفت دانست و با بیان این‌که ۱۳ پروژه مربوط به حوزه ورزش کهگیلویه است، گفت: پروژه‌هایی که قرار است از محل این اعتبارات راه‌اندازی شوند به دلیل عدم تخصیص اعتبار در حال حاضر تعطیل هستند.

منتشر شده در :2016/04/20 - 11:04|شناسه خبر: 26289 722 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه