امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۳:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه گچساران:

جلوی نفوذ دشمنان در کشور با هوشیاری گرفته شود

امام جمعه گچساران گفت: باید با هوشیاری هر چه بیشتر مردم و مسئولان اجرایی جلوی نفوذ دشمنان از جمله آمریکا در کشور گرفته شود.

راه ملت: حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه گچساران افزود: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به ویژه آمریکا با روش ها و ابزارهای مختلف قصد نفوذ در ایران اسلامی را دارند که باید در این زمینه بیش از پیش هوشیار بود.
وی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، بیان کرد: این کشور جنایتکار هیچگاه خیر و صلاح ایران اسلامی را نمی خواهد و باید مانع نفوذ آمریکا در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور شد.
حجازی تحقق اقتصاد مقاومتی را از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار کرد: لازم است که دولت یازدهم نیز در عمل به این مقوله مهم توجه جدی داشته باشد.
وی عنوان کرد: مسئولان اجرایی کشور عمل به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را سرلوحه برنامه های کاری خود در سال جدید قرار دهند.
حجازی ابراز داشت: عزت، پیشرفت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی در تمامی ابعاد به تلاش همگانی مردم و مسئولان اجرایی وابسته است و همگان باید در این راستا عزم خود را جزم کنند.
وی افزود: هر چه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد عظمت ملت و اقتدار کشور اسلامی بیشتر از گذشته نمایان می شود.
حجازی گفت: ملت ایران باید با مقاومت، عزت و فداکاری به پیشرفته ترین کشور جهان تبدیل شود و برای رسیدن به این هدف مهم لازم است که همگان با تلاش و همدلی مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند.
وی بیان کرد: هوشیاری، بصیرت و معرفت از امور مهمی است که باید همواره در دستور کار ملت ایران قرار گیرد و با ولایتمداری و حرکت در مسیر نظام و انقلاب هیچ آسیبی به کشور وارد نمی شود.
حجازی جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم دانست و اظهار کرد: شوراهای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیگیری مطالبات مردم را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و جوابگوی نیازهای به حق آنان باشند.

منتشر شده در :2016/04/22 - 09:04|شناسه خبر: 26438 522 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه