امروز :سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۵:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

روز جانباز صورت می‌گیرد

تجلیل از ۹ هزار جانباز جنگ تحمیلی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز میلادحضرت ابوالفضل(ع) از ۹ هزار و ۵۰۰ جانباز جنگ تحمیلی استان تجلیل می‌شود.

راه ملت: سید مصطفی مهدی ظهر امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به تجلیل از جانبازان جنگ تحمیلی گفت: روز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز در ۲۲ اردیبهشت امسال از ۹ هزار و ۵۰۰ جانباز جنگ تحمیلی استان تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۹ هزار و ۵۰۰ نفر جانباز در  استان تعیین درصد شدند و بیش از یک هزار و  ۲۰۰ نفر برای تعیین درصد جانبازی خود ثبت‌نام کردند.

وی تصریح کرد: ۳ هزار و ۷۳۰ نفر از جانبازان است دارای درصد جانبازی بالای ۲۵ درصد هستند و بالغ بر ۶ هزار نفر دیگر درصد جانبازی آنها زیر ۲۵ درصد است.

این مسئول بر تجلیل از جانبازان در مناطق مختلف استان تأکید کرد و گفت: فرمانداران و بخشداران از جانبازان بالای ۲۵ درصد که در روستاها زندگی می‌کنند دیداری و از آنها تجلیل کنند.

مهدی با اشاره به لزوم ساماندهی تصاویر شهدا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری یاسوج و سپاه تصاویر شهدای استان ساماندهی شوند.

 

منتشر شده در :2016/04/27 - 05:04|شناسه خبر: 26532 559 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه