امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۸:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

پل سوم بشار یاسوج تا ۷۵ روز دیگر به بهره برداری می رسد

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل ۷۵ روزه پروژه پل سوم بشار یاسوج مرکز این استان که روند فعالیت در این پروژه به صفر رسیده بود خبرداد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل ۷۵ روزه پروژه پل سوم بشار یاسوج مرکز این استان که روند فعالیت در این پروژه به صفر رسیده بود خبرداد.

راه ملت: حسن فدایی گفت: متاسفانه پیمانکار قبلی با وجود پیگیری‌ها و درخواست‌های شفاهی و کتبی ما  عزم و اراده کافی برای تکمیل پروژه نداشت.

وی با تشریح وضعیت کنونی پروژه پل سوم بشار یاسوج اظهارداشت: اکنون پیمانکار جدید آماده کار روی این پروژه است و از زمانی که ترک تشریفات را امضا کند ۷۵ روز بعد، پروژه تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برخی از پروژه‌های دیگر راه و شهرسازی استان نیز اشاره کرد.

فدایی گفت: آسفالت جاده تل‌خسرو تا شهر یاسوج را از هفته آینده در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: درباره ساخت زیرگذر برای رفت و آمد مردم در دهستان دشت‌روم نیز اگر مالکان زمین‌ها با ما همکاری لازم را داشته باشند چنین پروژه‌ای را اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به سفر رئیس‌جمهور به استان‌فارس و تخصیص‌هایی که به محور شیراز به سپیدان داده شد اشاره کرد و گفت: برای این جاده که به نام شیراز-سپیدان-یاسوج است رئیس‌جمهور مبلغ ۱۰ میلیارد تومان تخصیص داده که ۵ میلیارد آن متعلق به قسمت استان ما و ۵ میلیارد دیگر به استان‌فارس تعلق دارد.

این مسئول افزود: معادل ۲ میلیارد تومان یا ۴۰ درصد این مبلغ اکنون به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده در حالی‌که در این پروژه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهکار هستیم./ایلنا

منتشر شده در :2016/04/29 - 06:04|شناسه خبر: 26649 854 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه