امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۳:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار یاسوج عنوان کرد:

تبدیل اراضی حاشیه بلوار پاسداران یاسوج به فضای سبز

شهردار یاسوج از تبدیل اراضی حاشیه بلوار پاسداران این شهر به فضای سبز شهری با حمایت استاندار خبر داد.

راه ملت: محمد علی جاوید پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه اجرای طرح فضای سبز در این اراضی گفت: این اراضی به مساحت بالغ بر شش هزار متر مربع در حاشیه بلوار پاسداران قرارداشت که شهروندان یاسوجی خواستار تبدیل این زمین به فضای سبز شهری بودند.

وی افزود: در سنوات گذشته تشریفات واگذاری این زمین به دستگاه های دولتی برای احداث ساختمان اداری انجام شده بود که پس از مخالفت شدید شهرداری یاسوج موضوع برای تعیین تکلیف به استاندار محول شد.

جاوید اظهار کرد: استاندار هم درخصوص جلوگیری از ساخت و ساز اداری در این فضای شهری و تبدیل این شیب به فضای سبز شهری ظرف مدت یک ماه دستور ویژه داد.

جاوید در ادامه به معارضات اجتماعی این ملک اشاره کرد و گفت: این ملک دارای معارضات اجتماعی بود که با ارائه مستندات قانونی رئیس کل دادگستری ودادستان محترم دستورات لازم برای اجرای این پروژه صادر شد.

شهردار یاسوج در ادامه ضمن تشکر از مدیرکل راه و شهرسازی استان درخصوص واگذاری این ملک و همکاری خوب نیروی انتظامی اظهار داشت: ساختمان دفتر مرکزی دانشگاه یاسوج در امتداد این فضای سبز قرار دارد که برای تخریب و تبدیل این قسمت از شیب بلوار پاسداران به فضای سبز با دانشگاه یاسوج وارد مذاکره خواهیم شد

منتشر شده در :2016/05/03 - 02:05|شناسه خبر: 26705 764 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه