امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۲:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه قلعه‌رئیسی در مراسم تجلیل از معلمان:

معلمان حرمت خود را برای یک حزب سیاسی از بین نبرند/ شان و جایگاه یک معلم بیشتر از حمایت از کاندیدها است

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه معلمان حرمت خود را برای یک حزب سیاسی از بین نبرند گفت: شأن یک معلم بالاتر از آن است که به دنبال یک کاندیدا راه بیافتد و شأن خود را از بین ببرد.

راه ملت: حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه چاروسا با تبریک این هفته به معلمان اظهار داشت: معلمان بهترین افراد برای منطقه، شهر و بخش خود هستند که باید قدردان خود باشند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی تاکید کرد: امروز همه بر این باور رسیده‌اند که نظام تعلیم و تربیت و در رأس آن معلمان و فرهنگ جامعه زیربنای توسعه و پیشرفت است.

وی با بیان فرموده‌ای از حضرت علی(ع) افزود: در نهج‌البلاغه آمده است کسی که خود را روحانی، جلودار و معلم قرار می‌دهد قبل از اینکه دیگران را تعلیم دهد به تعلیم خودش بپردازد.

صلواتی با بیان اینکه شرط تربیت کردن تربیت شدن است وظیفه یک معلم را صلح و سازش بین مردم دانست و تصریح کرد: وظیفه یک معلم و یک پیغمبر این است که بین مردم صلح و سازش کند و اگر ما معلم و امامزاده هستیم باید شان و جایگاه خود را حفظ کنیم.

صلواتی اضافه کرد: شان و جایگاه یک معلم این نیست که دنبال یک کاندیدایی که خودش او را درس داده و به او علم آموخت و خودش آن کاندیدا را به این جایگاه رساند و حالا به دنبال آن راه بیافتد و از دنیا و آخرت خود بگذرد.

امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه معلمان حرمت خود را برای یک حزب سیاسی از بین نبرند خاطرنشان کرد: شان یک معلم بالاتر از آن است که به دنبال یک کاندیدا راه بیافتد و صرفا با ورود به مسائل سیاسی که هیچ دردی را دوا نمی‌کند شان خود را از بین ببرد./فارس

 

منتشر شده در :2016/05/04 - 09:05|شناسه خبر: 26809 692 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه