امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۰:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعزام ۲۵۰۰ نفر از کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در مراسم ارتحال امام(ه)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵۰۰ نفر از مردم استان برای شرکت در مراسم ارتحال امام(ره) به تهران اعزام می‌شوند.

راه ملت: حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به شخصیت والای بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) دارای ویژگی شخصیتی متعددی است و همواره به ویژگی‌های شخصیتی این بزرگوار پرداخته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به چندین ویژگی‌ شخصیتی حضرت امام اشاره کرد و گفت: امام منادی وحدت و استکبارستیز بودند و در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی و مقاومت کرده و به همین دلیل نیز روز قدس را پایه‌گذاری کردند.

وی با اشاره به ویژگی خستگی‌ناپذیر بودن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام شخصیتی سازش‌ناپذیر و شکست ناپذیر بودند و در راه عمل به تکلیف شکست برای ایشان معنا نداشت.

این مسئول خواستار برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد شد و افزود: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقطه عطف مبارزات ملت ایران و نقطه شروع پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به منظور برگزاری باشکوه این دو مراسم مهم هشت کمیته مراسم، حمل و نقل، پشتیبانی، امنیتی و انتظامی، سلامت، کمیته علمی و برگزاری همایش، کمیته اعزام و کمیته فضای مجازی تشکیل شده است.

خاضع در ادامه خواستار همکاری و مشارکت دستگاه‌ها به منظور برگزاری مطلوب مراسم سالگرد ارتحال امام در استان و اعزام مردم به مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی شد و خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان برای شرکت در بیست و هفتمین مراسم سالگرد ارتحال امام به تهران اعزام می‌شوند.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عدم توجه مدیران استان به جلسات ملی و مذهبی افزود: حضور مدیران در سایر جلسات پررنگ است اما در جلسات ملی و مذهبی مانند ستاد ارتحال حضرت امام حضور این افراد کم‌رنگ است و مدیران در این جلسات شرکت محدودی دارند.

این مسئول در ادامه بر برگزاری همایش‌های مختلف در خصوص تبیین ویژگی‌‌ها، افکار، اندیشه‌ها و آرمان‌های حضرت امام تأکید کرد و گفت: مراسم ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد تنها به برگزاری مراسم اکتفا نشود و همایش‌ها، میزگردهای تحلیلی و تبیینی، شب شعر، نمایشگاه عکس و کتاب از آثار امام، مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری همایش امام و استقلال اقتصادی گفت: با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می‌توان همایش‌های مختلفی با این موضوع برگزار و دیدگاه‌های امام در این خصوص مطرح شود.

خاضع عنوان کرد: همه باید برای برگزاری مناسب این دو مراسم احساس وظیفه کنند، زیرا امام حق بزرگی بر گردن همه دارد.

وی اضافه کرد: انتخاب امام خامنه‌ای اقدام شایسته مجلس خبرگان برای جانشینی حضرت امام بود و مقام معظم رهبری تاکنون انقلاب را به بهترین نحو ممکن هدایت و رهبری کردند.

 

منتشر شده در :2016/05/08 - 02:05|شناسه خبر: 26972 591 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه