امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۰۰:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تعداد شهدای درگیری های خان طومان اعلام شد

راه ملت: به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دیدبان حقوق بشر سوریه شب گذشته اعلام کرد در درگیری های حومه حلب از زمان اعلام آتش بس در حلب در روز پنجشنبه ۱۱۹ نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲۰ نفر ایرانی بودند. دیدبان حقوق بشر سوریه تصریح کرد: شمار کشته […]

راه ملت: به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دیدبان حقوق بشر سوریه شب گذشته اعلام کرد در درگیری های حومه حلب از زمان اعلام آتش بس در حلب در روز پنجشنبه ۱۱۹ نفر جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲۰ نفر ایرانی بودند.
دیدبان حقوق بشر سوریه تصریح کرد: شمار کشته شدگان نیروهای دولتی سوریه و هم پیمانان آنها از ملیت های سوری، عربی و آسیایی به ۶۲ نفر می رسد که از میان آنها ۲۰ نفر ایرانی بودند.
دیدبان حقوق بشر سوریه همچنین اعلام کرد از میان شهدای ایرانی ۱۳ نفر مستشار بودند. همچنین طبق اعلام دیدبان حقوق بشر سوریه ۶ نفر از نیروهای حزب الله لبنان، ۱۵ نفر از مبارزان افغانی، ۸ نفر از نیروهای جنبش نجبای عراق و ۱۳ نفر از نیروهای دولتی سوریه و هواداران آنها از ملیت سوری از جمله این شهدا هستند.
دیدبان حقوق بشر سوریه در ادامه افزود: در همین درگیری ها دست کم ۵۷ نفر از عناصر جبهه النصره، جند الاقصی، حزب اسلامی ترکستان و گروه های تروریستی دیگر کشته شدند.
این خبر در حالی مطرح می شود که حسین علی رضایی، مسئول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران اعلام کرد ۱۳ نفر از مستشاران این سپاه در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه شهید و ۲۱ نفر زخمی شدند.
منتشر شده در :2016/05/08 - 03:05|شناسه خبر: 26992 760 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه