امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۹:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس بهزیستی کهگیلویه خبر داد:

افزایش ابتلا به اعتیاد و کاهش سن اعتیاد در میان جوانان کهگیلویه ای به خصوص دختران

رئیس بهزیستی کهگیلویه بابیان اینکه ظرفیت خالی درکمپ های اعتیاد کهگیلویه وجود ندارد و مراجعین بیش از ظرفیت هست خاطرنشان کرد: اعتیاد در بین چوانان مخصوصا دختران شدت پیداکرده ومتاسفانه سن اعتیاد به ۱۵سال رسیده است.

راه ملت: غضمان گنجیانی رئیس بهزیستی کهگیلویه در نشست آسیب های اجتماعی که در فرمانداری کهگیلویه برگزار شده بود، اعتیاد را از آسیب‌های رایج در جامعه برشمرد و با بیان این‌که این معضل، انحرافات اخلاقی زنان بی‌سرپرست و بزهکاری فرزندان را در پی دارد تأکید کرد: حجم کار به حدی است که تلاش ما آنطور که باید مثمر واقع نشده است و باید تحرک در زمنیه پیشگیری بیشتر شود.

گنجیانی افزود: چهار مرکز ترک اعتیاد در شهرستان با ظرفیت ۲۵ تا ۳۰ نفر فعالیت دارند و ماهانه ۱۳۰ نفر در این کمپ‌ها پذیرش می‌شوند.

وی بابیان اینکه ظرفیت خالی درکمپ های  اعتیادوجودنداردو مراجعین بیش ازظرفیت هست خاطرنشان کرد: اعتیاد در بین جوانان مخصوصا دختران شدت پیدا کرده و متاسفانه سن اعتیاد به ۱۵سال رسیده است.

رئیس بهزیستی کهگیلویه،اجرایی نشدن قوانین برخورد با مجرمان را از عوامل شیوع اعتیاد خواند و با اشاره به آزادی فروشندگان مواد مخدر گفت: افکار عمومی نوع برخورد با عاملان مواد مخدر را قبول نمی‌کند و باید با متخلفان و مجرمان برخورد قاطع صورت گیرد./کهگیلویه

منتشر شده در :2016/05/12 - 08:05|شناسه خبر: 27076 690 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه