امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۵:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نجات جوان سوقی پس از قریب دو ساعت دست و پنجه با مرگ در رود مارون

عابد از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و می شود گفت مردانه قریب دو ساعت در تاریکی شب و سرمای آب و خروش مارون با مرگ جنگیده است.

راه ملت، عصرمارون نوشت: ساعاتی پیش سه جوان سوقی در حاشیه رود مارون در نزدیکی روستای ایدنک بودند که یکی از این سه جوان به نام (عابد _ م) با اعلام اینکه قصد دارد کمی پایین تر آبی به سر و صورت خود بزند از دو نفر دیگر دور شد.
غیبت عابد طولانی می شود و همراهان سراسیمه دنبال او می دوند و وقتی ناامید از پیدا کردنش راه دیگه ای به ذهنشان خطور پیدا نمیکند سریعا مردم روستا و دوستان را با تلفن خبر می دهند.
به فاصله ی کوتاهی جمع زیادی از مردم به سمت ایدنک روانه می شوند. نیروهای امداد و انتظامی هم به محل اعزام می شوند. عملیات جست و جو نتیجه ای دربر ندارد.
رشیدی در گروه سوق سایبری می نویسد:
”  تقدیر و تشکر ویژه میکنیم از اهالی ایدنک و تمامی طوایف سوق  مخصوصا جناب سپهدارپیکری ”
سپهدارپیکری علی حسن راز    نجف غندی  بهروزحاج پور و سبحان حاج پور باهم مثل بقیه دوستان قصدداشتند بروند ایدنک دنبال عابد ،نرسیده به عسکر کشته  سپهدار گفت بریم کلمک چون هنوز ایدنک پیدانشده آب میارش اونجا رفتیم کلمک یه چراغ قوه داشتیم و یکی از نگهبان باغی که اونجا بود قرض گرفتیم از برم اول گذشتیم  سپهدار گفت من میرم اون ور آب شما هم از همین قسمت بیاید بالا   حدود۱۰۰ متر از برم اولی گذشتیم که صدای سوت اومد به علی حسن و سبحان گفتم غیراز خودمون که کسی نیومد   صدای سوت میاد    اینو که گفتم یه بار دیگه هم سوت زد   بی اختیار دویدیم اومدیم کنار برم  صداش زدم   باز سوت زد نجف لخت شد و پرید.
سپهدار هم که فاصله داشت با ما زود خودشو رسوند و پرید توآب تانیمه های راه عابد رو آورد که یه لحظه خودش هم شل کرد و رفت زیرآب نجف رفت کمک و تا لبه ی رود اومدند و باز سه نفر کم آوردند و سبحان پرید و سه نفری آوردنش بیرون   ۲دقیقه بعد برادران محمد وزریرعلوی رسیدند و عابد رو با ماشین رسوندند بهداری

واقعا شنیدن با دیدن فرق داره
ولی از طرف خودم که فقط دیدمش و نور پرداز بودم

دست هرسه نفرشون رو می بوسم   مخصوصا سپهدار عزیز ” عابد بلافاصله به بهداری سوق منتقل و پس از ساعتی به بیمارستان دهدشت اعزام می شود.
طبق مشاهدات عینی خبرنگار عصر مارون در لحظه ارسال خبر حدود ساعت شش صبح حال عمومی عابد رضایت بخش و تنها جراحات سطحی بسیار کمی روی بدنش دیده می شود.
عابد از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و می شود گفت مردانه قریب دو ساعت در تاریکی شب و سرمای آب و خروش مارون با مرگ جنگیده است.

منتشر شده در :2016/05/20 - 11:05|شناسه خبر: 27300 831 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه