امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۳۲:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار شهرستان دنا:

کسی از سرمایه‌گذاری در شهر سی‌سخت پشیمان نمی‌شود

فرماندار شهرستان دنا با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیادی که شهر سی‌سخت برای سرمایه‌گذاری دارد، گفت: هیچ کس از سرمایه‌گذاری در شهر سی‌سخت پشیمان نمی‌شود.

راه ملت: عباس بهشتی‌رو عصر امروز در همایش اقدام و عمل در توسعه شهر سی‌سخت که با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد با اشاره به توانمندی‌های شهرستان دنا اظهار کرد: این شهرستان در بهترین موقعیت برای توسعه کشاورزی و گردشگری قرار دارد.

فرماندار شهرستان دنا گفت: شهر سی‌سخت به عنوان مرکز این شهرستان از همه جهات دارای ظرفیت و استعداد است و نقطه‌ای از سی‌سخت نیست که قابلیت سرمایه‌گذاری نداشته باشد.

بهشتی‌رو با بیان برخی از ظرفیت‌های شهر سی‌سخت گفت: در زمینه باغداری و تولید محصولات باغی این شهرستان یکی از قطب‌های تولید میوه در استان به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان دنا گفت: این شهر داشته‌های زیست‌محیطی و منابع طبیعی بکر و دست نخورده‌ای دارد که بستری برای توسعه حوزه گردشگری به شمار می‌رود.

این مسؤول از حوزه گردشگری شهر سی‌سخت به عنوان مهم‌ترین ظرفیت و داشته یاد کرد و گفت: این شهر در آینده مقصد گردشگری بسیاری از استان‌های کشور خواهد شد همچنان که در حال حاضر نیز از قطب‌های گردشگری به شمار می‌رود.

وی از منابع آب شهر سی‌سخت به عنوان ظرفیت خدادادی بزرگ برای تولید و اشتغال یاد کرد و گفت: آب معدنی سی‌سخت با املاح و مواد معدنی، یکی از باکیفیت‌ترین آب‌های ایران به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان دنا گفت: انتظار می‌رود با برگزاری برنامه‌هایی مانند همایش اقدام و عمل در توسعه، در آینده شاهد حضور سرمایه‌گذاران در این شهر توریستی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران مطمئن باشند که با سرمایه‌گذاری در شهر سی‌سخت پشیمان نخواهند شد چرا که بهترین منابع و در کنار آن انسان‌های توسعه یافته‌ دارد.

 

منتشر شده در :2016/05/21 - 07:05|شناسه خبر: 27341 766 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه