امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۴۷:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نصب تندیس های دفاع مقدس در شهرهای استان/ رونمایی از تندیس امیرخلبان امیدبخش در گچساران

نصب تندیس های دفاع مقدس در شهرهای استان/ رونمایی از تندیس امیرخلبان امیدبخش در گچساران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: همزمان با برگزاری اولین کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای استان، تندیس های دفاع مقدس در همه شهرهای استان نصب خواهد شد.

راه ملت:

،فتاح محمدی در نشست هماهنگی کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه وبویراحمد که با حضور سردار حق طلب رئیس سازمان حفظ نشر و ارزش های دفاع مقدس برگزار شد به نصب تمثال و المان های سرداران و شهدای استان در ورودی شهرهای استان خبر داد و  افزود: نصب تندیس رزمندگان و المانهای دفاع مقدس تا زمان برگزاری کنگره ملی با همت شهرداران استان انجام خواهد شد.

 

نامگذاری جدید خیابانهای مراکز شهرستانهای استان به نام شهداء

وی در ادامه به نصب تمثال همه شهدای کهگیلویه وبویراحمد در معابر و خیانهای اصلی شهرهای مختلف استان خبر داد و افزود: همزمان با این کنگره ملی تمثال همه شهدای استان در ورودی ها و خیانهای اصلی شهرها نیز نصب می شود.

 

نصب 5تندیس شهدای شاخص در مرکز استان

مسئول اقشار و شهرستانهای کنگره ملی سرداران و شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد به نصب 5تندیس شاخص دفاع مقدس و سرداران استان در مرکز استان خبر داد و گفت: با همکاری خوب شهردار یاسوج نصب 5تندیس شاخص سرداران دفاع مقدس و نامگذاری چند جاده اصلی و معبر مهم در مرکز استان به نام شهدا تا زمان برگزاری کنگره صورت خواهد گرفت.

 

رونمایی از تندیس امیرخلبان امیدبخش در گچساران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به نصب تندیس امیر خلبان ابراهیم امیدبخش در شهرستان گچساران خبر داد و افزود:در هفته آینده و در ورودی شهر گچساران تندیس این خلبان نامی با حضور مسئولان استانی رونمایی خواهد شد.

 

محمدی با بیان اینکه تمثال مبارک شهدای استان نیز در روستاهای استان نصب می شود، بیان کرد: برای تسریع در برگزاری خوب و باشکوه این کنگره ملی کمیته های 24گانه را در استان تشکیل داده ایم و در شورای اداری شهرستانهای استان به توجه وافر و همکاری همه دستگاههای استانی برای هرچه باشکوه تر این کنگره نیز تأکید شده است.

 

مهر ماه زمان برگزاری کنگره ملی شهدای استان

وی به زمان برگزاری این کنگره نیز اشاره کرد و گفت: نخستین کنگره امیران، سرداران و شهدای استان  که قرار بودآبان ماه امسال در یاسوج برگزار شود به دلیل برخی زمانبدی ها به اویل دهه محرم در مهر ماه 95 منتقل شد.

 

لازم به ذکر است کهگیلویه وبویراحمد بیش از یکهزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع:بویرخبر

انتهای پیام/ر/200

منتشر شده در :2016/06/16 - 08:06|شناسه خبر: 28179 529 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه