امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۷:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی درکهگیلویه وبویراحمد:

مدیران در سفر دولت به استان طرح های بزرگ اقصادی ارائه دهند

مدیران در سفر دولت به استان طرح های بزرگ اقصادی ارائه دهند

دکتر مهرداد باقری افزود: باید با برنامه ریزی برای سفر رئیس جمهوراز تمام ظرفیت ها و پتانسیل های توسعه در همه نقاط کهگیلویه وبویراحمد استفاده شود.

راه ملت:

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی درکهگیلویه وبویراحمد با اشاره سفر اینده هیات دولت به استان گفت: مدیریت ارشد استان با مشورت صاحبنظران و نخبگان بخش خصوصی و دولتی و چهره های دانشگاهی یک مجموعه پیشنهادی با ویژگی‌‌های تحول آفرین جهت ارایه در سفر کاروان تدبیر و امید به رئیس جمهور ارایه دهند.

۹۸۲
دکتر مهرداد باقری افزود: باید با برنامه ریزی برای سفر رئیس جمهوراز تمام ظرفیت ها و پتانسیل های توسعه در همه نقاط کهگیلویه وبویراحمد استفاده شود.

رئیس ستاد همراهان تدبیر و امید در استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد:  استان پتانسیل های ارزشمند ی در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری، معدن و تجارت….دارد که با دادن طرح بزرگ اقتصادی به دولت میشود اعتبارات خوبی را جذب کرد.

وی عنوان کرد: کهگیلویه وبویراحمد سال هاست به رغم استعدادهای فراوان  از نرخ بیکاری بسیار بالایی برخوردار است وضعیت بسیار نگران کننده است.

رئیس ستاد دکتر روحانی در کهگیلویه وبو.یراحمد تصریح کرد:پیشرفت در عرصه اشتغال مستلزم انجام یک مجموعه اقدامات و برنامه ریزی های هدفمند است که مدیریت ارشد استان در این زمینه  با مجموعه پیشنهاداتی می تواند در این سفر گام های خوبی را تصویب کند.

باقری در پایان اظهار امیدواری کرد، سفر کاروان تدبیر و امید به ریاست دکتر حسن روحانی یک سفر به یادماندنی برای  دلیر مردان و شیر زنان کهگیلویه وبویراحمد باشد.

منتشر شده در :2016/06/21 - 04:06|شناسه خبر: 28241 679 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه