امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۹:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تغییر استانداران در دستور کار وزارت کشور قرار گرفت / خادمی می رود یا می ماند؟

تغییر استانداران در دستور کار وزارت کشور قرار گرفت / خادمی می رود یا می ماند؟

معاون سیاسی وزیر کشور از تغییر برخی استانداران کشور خبر داد و گفت:‌ تعداد این تغییرات کم است، اما به مرور انجام خواهد شد.

راه ملت:

 ،محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، از تغییر برخی استانداران خبر داد و گفت:‌ در برنامه‌ وزارت کشور تغییر برخی از آقایان استاندار در دستور کار است، اما تعدادشان کم بوده ولی به مرور این تغییرات انجام خواهد شد.

وی افزود: به دلیل حساسیتی که استانداران در کار خود دارند، به همین دلیل قبل از آنکه انتخاب نفر جدید در دولت تصویب شود هیچ اطلاع‌رسانی درباره آن نمی‌کنیم، چرا که معتقدیم این کار باعث می‌شود عملکرد آنان تحت تاثیر قرار بگیرد.

معاون سیاسی وزیر کشور با رد برخی اظهارنظرها از سوی برخی نمایندگان مجلس درباره انتخاب استانداران جدید، ادامه داد:‌ ما مسئول تایید و تکذیب اظهارات نمایندگان مجلس نیستیم؛ اطلاع‌رسانی در این زمینه زمانی صورت می‌گیرد که دولت پیشنهاد وزارت کشور را بررسی و تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2016/06/21 - 09:06|شناسه خبر: 28247 534 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه