امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۶:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دادستان یاسوج:

مستندات کارخانه قند را قطعا پیگیری می کنم / ورود به پرونده حقوق های نجومی و کارخانه شن و ماسه افراد خاص در رود بشار+ تصاویر

مستندات کارخانه قند را قطعا پیگیری می کنم /  ورود به پرونده حقوق های نجومی و کارخانه شن و ماسه افراد خاص در رود بشار+ تصاویر

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی در خصصو احتمال تخلف در واگذاری کارخانه قند یاسوج گفت: اگر مستنداتی بدست بیاید قطعا پیگیری می کنم…

راه ملت:

 ، مهرداد کرمی دیشب در جمع دانشجویان دانشگاه های یاسوج در پاتوق مطالبه گری دانشجویی حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات انان بود.

کرمی علت اصلی نزاع های دسته جمعی استان را بیکاری دانست و گفت: بیش از ۷۰ درصد علل جریام استان، بیکاری است و مطالبه همیشگی ما از مسئولان استان توجه به این مهم است. شما نیز از مسئولان بخواهید که به دنبال ایجاد شغل باشند.

وی به سهل انگاری و کم کاری در ادارات استان اشاره کرد و گفت: اگر ادارات و نهادهای ما، فقط ۳۰ درصد به وظیفه خود عمل کنند، خیلی از جرایم را در استان نخواهیم داشت.

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: با برخی از مدیران سهل انگار برخورد کردیم ولی از مدیران زحمت کش و سخت کوش حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: در قضیه برخورد با مدیران سهل انگار فشارهای زیادی به ما وارد شد اما ما از وظیفه خود در این خصوص کوتاه نمی آییم.

دادستان افزود:با وجود همه فشارهای وارد شده به دستگاه قضایی، اما دستگاه قضایی با هر شخصی در هر پست و مقامی که مرتکب جرم شود برخورد می‌کند و دادستان به عنوان مدعی‌العموم وظیفه خود می‌داند در این خصوص ورود پیدا کند.

کرمی به تخلفات در ادارات اشاره کرد و گفت:  خیلی از جرایم و تخلفات به ساختارها بر می گردد و نیاز است که تنقیح قوانین صورت گیرد و این یکی از مطالبات ما از نمایندگان است.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد تخلفاتی که در شهرداری ها اتفاق می افتد به دلیل واضح نبودن قوانین است و این قوانین مدیر را به سمت تخلف سوق می دهد و می بینیم برخی اوقات مدیران ناخواسته وارد تخلف و جرم می شوند.

وی به ورود جدی دستگاه قضا به دستبردهایی که به منابع طبیعی، محیط زیست، کوه، رودخانه و انفال وارد می شود اشاره کرد و گفت: همه این عرصه ها متولی دارند و ادارت متولی به خوبی پای کار هستند و کار می کنند اما عوامل متعددی در استان دست به دست هم دادند و تصرفات زیادی صورت گرفت که رفع این تصرفات به سادگی امکان پذیر نیست.

کرمی افزود: به همه دستگاه های متولی دستور دادیم که به محض مشاهده تصرفات ابتدایی ورود پیدا کنند و به نمایندگی از دادستان، برخورد کنند.

وی در خصوص کارخانه های شن و ماسه ای که هنوز در بستر رودخانه مشغول به فعالیت هستند گفت: ادارات متولی شاکی شدند و ما حتما پیگیری می کنیم و همه باید در این خصوص با هم یکسان باشند.

کارخانه قند موضوع دیگری بود که دادستان مرکز استان به آن اشاره کرد و گفت: مالک اصلی بانک تجارت است که یک نهاد خصوصی است و این نهاد خصوصی ملکش را به فروش رساند.

وی ادامه داد: از اصل موضوع کارخانه قند دفاع نمی کنم اما شکل قانونی خرید و فروش درست بود.

کرمی اظهار داشت: برای من مهم نیست چه کسی مالک کارخانه است، آنچه برایم مهم است سرپا نگه داشتن ان است که در دیداری که با مالک جدید آن داشتم، از او تعهد گرفتیم که کارخانه را سرپا نگه دارد و به اشتغال استان کمک کند؛ و مالک نیز تعهد داد ضمن فعال کردن همه ظرفیت کارخانه، آن را گسترش نیز می دهم.

وی با اشاره به برخی از شایعات و مباحثی که در خصوص کارخانه قند مطرح است گفت: اگر سندی در این خصوص وجود داشته باشد، قطعا پیگیری می کنم.

دادستان یاسوج به موضوع حقوق های نجومی ورود پیدا کرد و گفت: در این خصوص نیز پی گیر هستیم و سرم درد می کند که به سراغ گردن کلفت هایی برم که مردم انتظار دیگری از آنها دارند ولی به نحو دیگری عمل می کنند.

منبع: سایت مردم ک و ب

انتهای پیام/200

 
 
 

 

منتشر شده در :2016/06/27 - 10:06|شناسه خبر: 28373 686 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه