امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۰۴:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه یاسوج:

برخی مدیران حقوق نجومی بگیر به کار ناشایست خود پی بردند / مبلغ فطریه هر نفر در استان حدود ۵ هزار تومان است

برخی مدیران حقوق نجومی بگیر به کار ناشایست خود پی بردند / مبلغ فطریه هر نفر در استان حدود ۵ هزار تومان است

امام جمعه یاسوج از پی بردن برخی از مدیران به کار ناشایست خود خبر داد و ضمن تذکر به روزه خواران برای غنیمت شمردن فرصت باقی مانده بیان داشت: اسرائیل را به خاک مذلت می کشانیم.

راه ملت:

امام جمعه این هفته یاسوج، در جمع نمازگزاران حاضر در راهپیمایی روز قدس، ماه رمضان را ماه قرآن و عمل به کلام الاهی دانست و گفت: نباید به طور سطحی با قرآن و قرائت قرآن برخورد کنیم بلکه عمل کردن به قرآن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی، افزود: قرائت قرآن باید مقدمه دقت و بصیرت باشد زیرا قرآن تنها موعظه نیست بلکه شفادهنده بزرگی است.

وی بر لزوم استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: از روز های باقی مانده این ماه مبارک بهره ببریم و روزه نگیران به خود بیایند، خیره سری نکنند و همین چند روز را غنیمت بدانند.

امام جمعه یاسوج روز قدس امسال را متفاوت تر از روز قدس در سال های پیش دانست و گفت: در این روز علاوه بر ادامه اشغال قدس عزیز، کشورهای منطقه نیز از سوریه و لبنان گرفته تا بحرین و یمن و عراق تا پاکستان و افغانستان و حتی ترکیه گرفتار حوادثی هستند که دشمنان اسلام بوجود آوردند.

وی افزود: در روز قدس امسال فریاد های مرگ بر آمریکا و اسرائیل از هر سال رساتر و بلندتر بود.

حسینی روز قدس را دارای یک پیام جهانی دانست و گفت: اگر همه مسلمانان جهان این روز را زنده نگه دارند و به فریادها و شعارهای این روز پای بند باشند، مقدمه ای همگانی است برای اینکه اسرائیل را به خاک مذلت بکشانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله حقوق های نجومی برخی از مدیران اشاره کرد و گفت: اکثر مدیران ما پاکدست هستند و یک سری استثنا نیز وجود دارد که برخی از این مدیران صاحب حقوق های نجومی به کار ناشایست خود پی برده و استعفا کرده اند.

امام جمعه یاسوج، فطریه دادن را برای روزه دار و غیر روزه دار واجب دانست و گفت: برای هر روزه دار در استان ما مبلغ فطریه حدود ۵ هزار تومان است که برای کسانی که خمس مالشان را پرداخت کردند، خمس این مبلغ نیز اضافه می شود.

منبع: سایت مردم ک وب

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2016/07/01 - 02:07|شناسه خبر: 28508 620 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه