امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت /

آقای استاندار آیا اوضاع ورزش کهگیلویه و بویراحمد را نمی‌بیند؟

آقای استاندار آیا اوضاع ورزش کهگیلویه و بویراحمد را نمی‌بیند؟

عملکرد ضعیف مدیرکل ورزش و جوانان آنقدر آشکار است که در دو سال اخیر نتوانسته است حتی مبلغی از اعتبارات فصل ۵ استانی برای ورزش استان جذب نماید چه برسد به جذب اعتباری ملی و در گذشته اعتبارات مصوب ورزش استان حتی بیشتر از حال حاضر بوده است.

راه ملت: کبنااسپورت

علی کشاورزvrzshga-yasuj (3)

بهمن ماه ۱۳۹۲ بود که گفته شد تمام گزینه‌های بومی برای مدیریت ورزش کهگیلویه و بویراحمد به دلیل گزارش‌ها و تخریبهایی از استان رد شدند و شخصی غیر بومی سکان مدیریت ورزش استان را برعهده خواهد گرفت. فورا‌‌ً همان روز بعد از اعلام رسانه‌های محلی نام مدیرکلی که قرار است به استانمان بیاید را در گوگل جست‌و‌جو کردیم که ببینیم سوابق ایشان چه بوده بیشتر در موردش بدانیم. جالب است در سوابق ایشان یک اصوالگرای عضو شورای شهر اندیمشک و دیگری مدیریت یکساله آموزش و پرورش اندیمشک در دولت قبل را مشاهده نمودیم و جالب‌تر این بود که در مدیریت یکساله آموزش و پرورش اندیمشک آنچنان عملکرد وی ضعیف بوده که شخص وزیر حکمش رد لغو می‌نماید.

بلاخره تودیم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد و سوابقی از جمله معاونت ورزش و جوانان استان خوزستان و قهرمان بین المللی دوچرخه سواری را عنوان نمود که بعد‌ها شنیدیم مجموعه استانداری فهمیدند چنین سوابقی در کار نبوده اما دیگه کار از کار گذشته بود.

جهانبخش ایزدپور در مراسم معارفه خود گفت با ارتباطاتی که از سوی وزارت ورزش و جوانان دارد می‌تواند کشتی به گل نشسته ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد را ترمیم و فعال کند. وی معتقد بود آنچنان پول به ورزش استان تزریق کند که ورزشکاران ما دیگر دغدغه مالی نداشته باشند و تنها به فکر کسب مدال باشند. ماه‌های اولیه در رسانه‌ها از ایشان خبرهایی از جمله ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی و پایگاه‌های قهرمانی در تمام شهرستان‌ها شدیم و بعد مراجعه نمودیم تا همگی شعاری بیشتر نیستند و یک پایگاه استعدادیابی در کار نبوده است. بعد از گذشت مدتی ایشان مانور اعتباراتی از وزارت نفت را دادند که جناب دکتر تاجگردون قبل از آمدن ایزدپور از وزارت نفت گرفته و حتی توزیع هم شده بود. بعد از مدتی خبر آمد استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج به همت ایزدپور تکمیل و افتتاح شده است اما لازم است بدانیم این استادیوم با پیشرفت ۹۸ درصدی تحویل این مدیرکل داده شد و با اعتبار ۲ میلیاردی زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا از ماده ۱۸۰ تکمیل و به بهره برداری رسید.

بگذریم سایر وعده‌های بدون محتوای ایشان در تمامی شهرستان‌ها که هیچ یک محقق نشدند که وی دیگر روی رفتن به شهرستان‌ها و دیدار با هیئت‌های ورزشی را ندارد.

جناب آقای دکتر خادمی، استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

چرا باید مدیری با این ضعف و مانورهای بی‌نتیجه دو سال و نیم سکاندار مدیریت را در دست بگیرد و نه شخص شما و نه نمایندگان هیچ اقدامی انجام ندهید؟

اوضاع را نمی‌بینید یا شما را نیز گفتار درمانی نموده است و یا نمی‌خواهید به ورزش و جوانان استان توجهی داشته باشید؟

عملکرد ضعیف مدیرکل ورزش و جوانان آنقدر آشکار است که در دو سال اخیر نتوانسته است حتی مبلغی از اعتبارات فصل ۵ استانی برای ورزش استان جذب نماید چه برسد به جذب اعتباری ملی و در گذشته اعتبارات مصوب ورزش استان حتی بیشتر از حال حاضر بوده است.

استاندار محترم آیا شما ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد را فراموش کرده‌اید؟

چرا هرچه سریع‌تر نسبت به برکناری ایشان اقدامی انجام نمی‌دهید؟

عده‌ای می‌گویند که وزیر حامی مدیرکل است و برای همین تغییر صورت نمی‌گیرد و از شما تقاضا داریم همچون مدیرکل قبلی کتابخانه‌ها به وزیر مکاتبه کرده که یا مدیرکل را تغییر دهید یا اجازه ورود ایشان به جلسات را نمی‌دهم تا وزیر محترم نیز نورچشمی‌های خود را در استانی دیگر منصوب نماید نه در استان کهگیلویه و بویراحمد که برای خروج از محرومیت نیازمند مدیران توانمند و جهادی است.

با تشکر

منتشر شده در :2016/07/02 - 01:07|شناسه خبر: 28521 717 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه