امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۳:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختصاصی راه ملت؛

ماجرای امروز نفت گچساران چه بود؟/ دکتر غلامی رفت-برگشت و در آخر ابقاء شد

ماجرای امروز نفت گچساران چه بود؟/ دکتر غلامی رفت-برگشت و در آخر ابقاء شد

باخبر شدیم مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که کمتر از یک ساعت، آن هم به دلایل نامعلوم از سمت خود عزل شده بود در عین ناباوری مجددا در همان سمت قبلی خود ابقاء شد.

راه ملت: کبنااسپورت

.IMG_7655

باخبر شدیم مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که کمتر از یک ساعت، آن هم به دلایل نامعلوم از سمت خود عزل شده بود در عین ناباوری مجددا در همان سمت قبلی خود  ابقاء شد.

به گزارش ، شنیدها حاکیست اختلاف بین مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با مدیر منابع انسانی این شرکت بر سربرخی از تغییرات و انتصابات درون این شرکت بوده است که از مدتی قبل آغازشده است.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار کبنا گفت: سعید غلامی مدیرمنابع انسانی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران مخالف جذب داریوش یزدی برادر رییس ورزش مناطق نفت خیز جنوب بعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بود که حتی جهت انتخاب سرمربی از رفتن به شهر اهواز و حضور در کمیته فنی ورزش خودداری کرده است.

این منبع آگاه افزود: برکناری مدیر منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران توسط عالی پور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب صورت گرفته است که با واکنش و اعتراض شدید نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روبرو شده است که کمتر از یک ساعت مجددا سعید غلامی به سمت خود ابقاء شده است.

صبح امروز مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با انتشار یادداشتی داخلی سعید غلامی مدیر منابع را تا  اطلاع ثانوی کنار گذاشته بود و این در حالی بود که جایگزینی نیز برای غلامی تعیین نکرده بود.

سعید غلامی یکی از نیروهای متخصص بومی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و همچنین وی را منتسب به تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت می دانند.

خبر: حبیب قلندری

IMG_20160705_162214

منتشر شده در :2016/07/05 - 03:07|شناسه خبر: 28595 698 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه