امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۱:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختصاصی راه ملت:

قتل پیرمرد گچسارانی با کارد آشپزخانه در بیمارستان شهید رجایی گچساران / قاتل دو فرزند پیرمرد را نیز زخمی و روانه آی سی یو کرد

قتل پیرمرد گچسارانی با کارد آشپزخانه در بیمارستان شهید رجایی گچساران / قاتل دو فرزند پیرمرد را نیز زخمی و روانه آی سی یو کرد

یک پیرمرد گچسارانی به دلیل جر و بحث خانوادگی در بیمارستان شهید رجایی گچساران با ضربات کارد آشپزخانه جان خود را از دست داد و دو فرزند وی نیز براثر ضربات چاقوی قاتل زخمی و روانه بخش آی. سی. یو شدند.

راه ملت:

 ، بر اساس این گزارش ماجرا از این قرار است که یک زن باردار به همراه شوهرش برای متولد شدن فرزندشان به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه می کنند و مادر باردار بستری و پس از مدتی فرزند وی متولد می شود.

مادر زن و مادر شوهر بر سر اینکه کدام یک شب را پیش مادر و فرزند تازه متولد شده بمانند جر و بحث می کنند و در این بین خواهر زن زائو از راه می رسد و وارد ماجرا می شود.

در ادامه یکی از خانم ها با برادر زن زائو تماس می گیرد و ماجرا را برای وی شرح می دهد و پس از آن نیز برادر زن با همراه داشتن کارد آشپزخانه خود را به بیمارستان شهید رجایی می رساند.

بر اساس این گزارش جوان عصبانی که کارد با خود به همراه داشت به طرف پدر نوزاد هجوم می آورد که در این بین پدر بزرگ نوزاد برای وساطت وارد ماجرا می شود اما  توسط  جوان خشمگین با ضربات کارد آشپزخانه از پای در آمد و به قتل رسید.

پدر نوزاد و برادرش به یاری مقتول می شتابند که هر دو از سوی قاتل با کارد زخمی می شوند و هم اینک نیز در بخش آی. سی. یو بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری هستند.

قاتل پس از این ماجرا متواری است.

اخبار تکمیلی این حادثه متعاقبا منتشر می شود.

انتهای پیام/200

 

 

 

 

منتشر شده در :2016/07/14 - 04:07|شناسه خبر: 28764 745 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه