امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۱:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر شبکه بهداشت گچساران:

چاقوکشی در بیمارستان دوگنبدان منجر به قتل شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران از چاقوکشی منجر به قتل در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان خبر داد و گفت: حال مصدومان این حادثه چاقوکشی رو به بهبود است.

راه ملت:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران از چاقوکشی منجر به قتل در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان خبر داد و گفت: حال مصدومان این حادثه چاقوکشی رو به بهبود است.

< class="Vspacer10">
< id="ctl00_ctl00_ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent3_bodytext" class="BodyText">

ایرنا نوشت ستار اسدپور افزود: دو برادر مصدوم این حادثه که پدر آنها در این حادثه به قتل رسیده است، در بخش جراحی بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری هستند.
براساس گزارش های دریافتی از منابع آگاه، اختلاف مادر زائو و مادر شوهر این بیمار بر سر اینکه کدام یک، شب را پیش مادر و فرزند تازه متولد شده بمانند، روز چهارشنبه باعث شد که برادر زائو با استفاده از کارد آشپزخانه پدربزرگ نوزاد را به قتل برساند.
دراین حادثه ، پدر نوزاد و برادرش حین کمک به مقتول (پدرشان) از سوی قاتل با چاقو زخمی شدند و هم اکنون در بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران بستری هستند.

منتشر شده در :2016/07/14 - 08:07|شناسه خبر: 28769 645 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه