امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۳:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقابل زمانی و آذرگشسب /

آذر گشسب پاسخ زمانی را داد؛ حق پیگیری از مراجع قانونی دارم

آذر گشسب پاسخ زمانی را داد؛ حق پیگیری از مراجع قانونی دارم

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری یاسوج گفت: وظیفه داریم به خواسته‌های قانونی اعضای شورای شهر یاسوج پاسخ دهیم.

راه ملت:

ZAMANIمدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری یاسوج گفت: وظیفه داریم به خواسته‌های قانونی اعضای شورای شهر یاسوج پاسخ دهیم.

الهام آذر گشسب در گفت‌وگو با با اشاره به اظهارات اخیر زهرا زمانی نائب رئیس شورای شهر یاسوج در باره فضای سبز و دیگر مسائل شهرداری این شهر، اظهار کرد: مدیریت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری یاسوج به هر خواسته اعضای شورای شهر که در چارچوب قانون باشد، پاسخ می‌دهد.

آذرگشسب تصریح کرد: وظیفه دارم فقط خواسته‌های قانونی اعضای شورای شهر یاسوج را انجام دهم.

وی گفت: امیدوارم خانم زمانی برای حرف‌هایش مستند و مدارک لازم را داشته باشد و حق قانونی من است که از مراجع قضایی پیگیر گفته‌های ایشان باشم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری یاسوج ادامه داد: شورای شهر به عنوان یک نهاد قانونی، نظارت حق آن است و هیچ گاه به اعضای شورای شهر یاسوج بی‌احترامی نکرده‌ام.

آذرگشسب به مسئله بیمه کارکنان سازمان فضای سبز اشاره و بیان کرد: کار بیمه پرسنل انجام گرفته است ولی نقدینگی نداشتیم که فردا پول آن هم واریز می‌شود.

وی گفت: اضافه کاری پرسنل از اختیارات مدیر هر دستگاه و سازمان است و مدیر بر اساس تشخیص و عملکرد نیروهایش اضافه کاری می‌دهد و قانون خاصی در این قضیه نیست.

مدیرعامل سازمان فضای سبز یاسوج با تاکید بر اینکه از مراجع قانونی حق پیگیری دارم، گفت: خانم زمانی گفته بود که در ایام تعطیلات عید فطر یک پارک و سرویس بهداشتی آن تعطیل بوده و این در حالی است که حوزه فرمانداری، استانداری و گردشگری مکان‌های تفریحی یاسوج را مورد بازدید قرار می‌دادند و چطور آنها این مسئله را تذکر ندادند.

وی ادامه داد: چرا آنها ندیدند که پارکی یا سرویس بهداشتی در جایی بسته باشد.

منتشر شده در :2016/07/16 - 01:07|شناسه خبر: 28813 746 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه