امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۵۸:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجت الاسلام گردان:

اقتصاد مقاومتی،وجهه ای از عرفان اسلامی است / افشای اسرار هسته ای،نیم قرن ما را عقب برد

اقتصاد مقاومتی،وجهه ای از عرفان اسلامی است / افشای اسرار هسته ای،نیم قرن ما را عقب برد

گردان اقتصاد مقاومتی را وجهه ای از عرفان اسلامی دانست و گفت: این اقتصاد می تواند کرامت انسانی را بالا ببرد که ما عبد دیگری نباشیم و طنابمان دست دیگری نباشد.

راه ملت:

 حجت الاسلام گردان، استاد حوزه و دانشگاه در ضیافت اندیشه بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، بحث اقتصاد مقاومتی را نظریه ای دانست که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد وافزود: این مبحث هم به عنوان یک نظریه علمی و هم به عنوان یک راهبرد پایه مورد بررسی و پی گیری قرار گرفته است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، وجهه ای از عرفان اسلامی است.

گردان به لزوم کار برای پیشرفت کشور در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: کسی که امروز برای استقلال کشور کار کند، بسیجی است ولو چفیه و ریش نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دونظریه برخورد تمدن ها و گفتگوی تمدن ها اشاره کرد و گفت: هر دو گزینه ی برخورد و گفتگو تمدن ها به لحاظ علمی غلط هستند زیرا در هر دو نظریه، تعبیر تمدن تعبیر غلطی است.

این فعال فرهنگی افزود: ما اسم این بحث را مصاف حق و باطل می گذاریم و جدال حق و باطل از ابتدا وجود داشته و همچنان با سه چهره تقیه، انتظار و قیام در حرکت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افشای اسرار هسته ای را باعث به عقب رفتن کشور به مدت نیم قرن دانست و گفت: نفاق، اسرار هسته ای کشور را فاش کرد و نتیجه این افشای اسرار را داریم می بینیم.

گردان افزود: رفاه، پناه و آزادی همه چیز یک انسان نیست، بلکه کرامت انسانی محبوب تر و مهم تر از همه این هاست.

وی ادامه داد: اگر استکبار پول عربستان را که رفاه برای مردمش می آورد بلوکه کند، چه کسی می تواند آن ها را نجات دهد؟

این فعال اجتماعی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی می تواند کرامت انسانی را بالا ببرد که ما عبد دیگری نباشیم و طنابمان به دستان دیگری نباشد.

گردان در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه ایران در هندسه امام زمان اشاره کرد و گفت: رسانه دار و تریبون دار ما نمی تواند به جایگاه ما در حکومت امام زمان (عج) و انقلاب امام فکر نکند، در قیام امام زمان، محور ایران است.

وی عرفان شرقی را باعث جلو افتادن شرق در اقتصاد دانست و گفت: ظرفیت عرفان ما هزار برابر عرفان شرقی هاست اما انها عرفانشان را اجرا کردند و ما از آن غافل ماندیم.

گردان افزود: عرفان شرق، بیشترین کار و کمترین خرج را معرفی می کند اما گاندی برای پیروزی اش قطره ای از ایثار فرهنگ عاشورا را به هند تحت سیطره استعمار برد و همین امر باعث پیروزی وی شده است.

منبع: سایت مردم ک و ب

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2016/07/17 - 04:07|شناسه خبر: 28820 500 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه