امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۱:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عباس عراقچی :

FATF بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران اجرا می شود/ طبق قانون ایران تشخیص گروه‌های تروریستی بر عهده شورای عالی امنیت ملی است/ در خصوص FATF نگرانی نداریم

FATF بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران اجرا می شود/ طبق قانون ایران تشخیص گروه‌های تروریستی بر عهده شورای عالی امنیت ملی است/ در خصوص FATF نگرانی نداریم

معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " آیا در برنامه پیشنهادی‌ FATF به ایران اسمی از گروه‌های مقاومت مثل حزب الله لبنان آمده است یا نه؟" گفت: FATF لیستی به عنوان گروه‌های تروریستی ندارد و براساس قانون مجلس ما نیز تشخیص گروه‌های تروریستی بر عهده شورای عالی امنیت ملی است و ما از این جهت نگرانی نداریم.

راه ملت:

 عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " آیا در برنامه پیشنهادی‌ FATF به ایران اسمی از گروه‌های مقاومت مثل حزب الله لبنان آمده است یا نه؟" گفت: FATF لیستی به عنوان گروه‌های تروریستی ندارد، بلکه این امر را به نهادهای بین‌المللی واگذار کرده است.

وی افزود: براساس قانون مجلس شورای اسلامی، تشخیص گروه‌های تروریستی بر عهده شورای عالی امنیت ملی است و ما از این جهت نگرانی نداریم.

معاون وزیر امور خارجه اظهار داشت: کمک به محور مقاومت از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است و شرط ما برای اجرای FATF نیز اجرای آن بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

عراقچی در پایان عنوان کرد: طبق تشخیص شورای عالی امنیت ملی ایران این گروه‌ها را به عنوان تروریستی و غیر تروریستی طبقه‌بندی می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

منتشر شده در :2016/07/19 - 04:07|شناسه خبر: 28865 1052 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه