امروز :چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۵۶:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در نشست حفظ حقوق بیت‌المال مطرح شد

نگذارید آیندگان از مدیریت‌ها گلایه کنند / آقای وفایی سخنرانی نکنید / چرا پول نفت استان برگشت خورد؟

نگذارید آیندگان از مدیریت‌ها گلایه کنند / آقای وفایی سخنرانی نکنید / چرا پول نفت استان برگشت خورد؟

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‎تفاوتی و سستی سبب شده تا این استان از قافله توسعه عقب بماند.

راه ملت:

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی‎تفاوتی و سستی سبب شده تا این استان از قافله توسعه عقب بماند.mazaree

قبل از ظهر امروز غلام‌رضا مزارعی در نشست کارگروه حفظ حقوق بیت‌المال که با حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرائی برگزار شد، اظهار کرد: برای توسعه این استان و رفع مشکلات مسئولان باید جهادی عمل کنند و و مسئولان برای رفع مشکلات اول خودشان در خط مقدم باشند.

وی با انتقاد از اینکه چرا باید پول و اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد برگشت بخورد، ادامه داد: متأسفانه دلسوزی و همت برای رفع مشکلات و انجام‌ کارها و سایر امورات مردم  در بین برخی مسئولان وجود ندارد.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی امکانات سازمان‌ها برای مواقع بحرانی استان ضروری است و همه دستگاه‌ها باید در همچنین مواقعی پای کار و به شکل جهادی عمل کنند.

مزارعی با اشاره به آتش‌سوزی اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: اگر به جای اینکه با ساعت‌ها تاخیر به محل آتش سوزی‌ها برویم به موقع به آتش‌سوزی‌ها اعزام شویم، شاهد سوختن این همه درختان و جنگل‍‌های استان اکنون نبودیم.

وی افزود: مدیران فعلی اکنون چوب سهل انگاری مدیران گذشته را در فراهم کردن امکانات می‌خورند، اما باز هم راهکاری برای اینکه آیندگان گرفتار ناکارآمدی مدیریت‌‌ها نشوند، وجود دارد.

این مسئول ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: نباید از جنگل‌ها و منابع طبیعی استان که حیات ما است، غافل شویم و نگذاریم آیندگان از مدیریت ماها گلایه کنند.

مزارعی بیان کرد: دستگاه‌های دولتی برای مهار آتش سوزی‌ها فرهنگ سازی کنند تا مشارکت‌ها در مواقع بحرانی بالا برود.

رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پول‌های نفت استان که به دلایلی برگشته خورده بود، اظهار کرد: چرا پول نفت ما برگردانیده شد و تجهیزات لازم استان خریداری نشد.
وی با انتقاد از ستاد بحران استان و مدیرکل آن، گفت: چرا ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد دغدغه نداشتن امکانات را ندارد و از طرفی باید دستگاه‌های را برای مقابله با آتش سوزی مدیریت کرد.
وی افزود: آقای وفایی به جای سخنرانی باید گزارش می‌دادی که از چند دستگاه خواستار نیرو و تجهیزات برای مهار آتش سوزی‌ها شدید.

این مسئول بیان کرد: سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است ولی متأسفانه عمل و جهادی مشاهده نمی‌شود.

منتشر شده در :2016/07/20 - 10:07|شناسه خبر: 28889 593 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه