امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۰:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نقدی بر دفاعیات دهبانی پور از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

حال وقتی وضعیت ما و مسئولی چون شما را می بینم با خود می گویم حق این استان است که همیشه در آخر همه استانها بماند و هر سال دریغ از پارسال بگوییم.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت، وحید دانشی؛ (دانشجوی ارشد علوم سیاسی):
جناب آقای رضا دهبانی پور مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان ک.ب
سلام علیکم
وقتی سخنان شما را در توجیه و دفاع از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جناب جنتی خواندم بسیار متعجب شدم. و رفتار ناصحیح  و سعی  بی ثمر شما در توجیه حرفهای تحقیر کننده جناب وزیر دل هر فرد لر فهمیده استان را شکست. شاید به خاطر داشته باشید وقتی شبکه کودک در یک برنامه به نام فتیله طعنه ای به قوم ترک زد و به دنبال آن چه فریادها که در کشور به پا نشد و چه توبیخ ها و اخراجها که در پی نداشت. و ما نمی گوییم که مردم استان دست به هر کاری بزنند تا از حیثیت خود دفاع کند . اما از شما به عنوان حامی فرهنگ ایرانی و اسلامی این استان انتظار داشتند و دارند که از فرهنگ و آبروی آنها دفاع می کردید و دفاع بکنید.

حال وقتی وضعیت ما و مسئولی چون شما را می بینم با خود می گویم حق این استان است که همیشه در آخر همه استانها بماند و هر سال دریغ از پارسال بگوییم.
یادآوری :
حجه الاسلام افروغی امام جمعه لیکک / وزارت ارشاد یا شان پسوند اسلامی را حفظ کند یا آن را بردارد.
جنتی وزیر فرهنگ در سومین اجلاس سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی / گاهی امام جمعه ای در شهری که اصلا در نقشه  باید با ذربین پیدایش کرد در خطبه هایش گفته که عنوان اسلامی وزارت ارشاد را باید برداشت.
رضا دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان ک.ب/ انتقادات آقای جنتی محتوایی و با نگاهی کلی به مسائل کلان فرهنگی کشور بود.

جناب دهبانی پور، فرمودید سخنان تحقیر کننده وزیر کلی بوده است و یک امام جمعه خاص مد نظر نبوده. اولا فرض می گیرم که حرف شما صحیح باشد – که صد در صد صحیح نیست – وزیری که خود را نماینده فرهنگ اسلامی می داند چگونه به خود اجازه می دهد با استفاده از الفاظ ناصحیح  و کنایه آمیز به تحقیر دیگران بپردازد و عده ای را کوچک کند و ناچیز ببیند. در کجای فرهنگ اسلامی چنین اجازه داده شده  است که مباح می داند با لحنی تحقیر کننده به حقارت دیگران بپردازیم. دوما شما هم به آرشیو سایت ها و سخنان ائمه جمعه رجوع کنید و ببینید به  جزء حجه الاسلام افروغی امام جمعه هم استانی ما چه امام جمعه دیگری صریح به حذف پسوند اسلامی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرده و باز رجوع کنید به سخنان وزیر محترم و ببنید  به قول وزیر در چه مکان دور افتاده ای از پایتخت جز لیکک و بهمئی چنین حرفی بر زبان آمده است.
جناب دهبانی پور. شما به عنوان یک لر باید به تقبیح و زشت شمردن رفتار آن آقا بپردازید و نه تنها به عنوان یک لر که قبل از آن به عنوان یک انسان به رد چنین مواضع غیر اسلامی تلاش کنید. و اگر شما بر صندلی مدیرکلی این اداره تکیه زده اید برای دفاع از فرهنگ اسلامی و انسانی است و شما همیشه چنین جایگاهی را نخواهید داشت.
ای کاش برای دانستن رفتار زشت وزیر به مواضع هم استانی های خود توجه می کردید و با چشمان باز به مواضع دیگر مسئولین چشم می دوختین و می دانستید نگاه وزیر کلی نبوده است و طعنه زدن به امام جمعه لیکک حرف خود را برای افرادی چون شما بیان کرده است.
امید داریم جناب دهبانی به تصحیح رفتار ناصحیح خود بپردازد و در دفاع ازحرمت  آزادی بیان و دردفاع از ارزش های اسلامی و انسانی به تقبیح رفتار وزیر و دفاع از هم استانی خود بپردازد.

منتشر شده در :2016/07/28 - 06:07|شناسه خبر: 28983 620 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه