امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۸:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همزمان با سفر رئیس جمهور

هفت طرح صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شود

رٸیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت هفت طرح صنعتی در استان افتتاح می شود.

راه ملت: به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده روز جمعه افزود: افتتاح هفت طرح بزرگ صنعتی و تجاری و شروع عملیات اجرایی پنج طرح عظیم صنعتی از ثمرات حضور کاروان تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
وی اظهار کرد: حجم عظیم سرمایه گذاری این طرح ها و واحدها نقطه عطفی در پیشرفت و توسعه صنعتی استان خواهد بود.
دیودیده با اشاره به اینکه سه هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای بهره برداری از هفت طرح صنعتی با ظرفیت تولیدی سالانه دو میلیون و ۲۰ هزار تن صورت گرفته است افزود: ۴۴۸ فرصت شغلی نیز ایجاد شده است.
وی اظهار داشت: شروع عملیات اجرایی پنج طرح صنعتی و تجاری ازجمله فولاد دنا آسیا سقاوه، اسید فرمیک و ونیل استات گچساران، نیترات پتاسیم لیراب، طرح توسعه فولاد بویراحمد و سایت نمایشگاهی داٸمی استان با حجم سرمایه گذاری افزون بر ۱۶ هزار میلیارد ریالی صورت خواهد گرفت که پس از پیروزی انقلاب اسلامی این میزان سرمایه گذاری بی نظیر بوده است.
دیودیده گفت: سیمان مارگون، آجر کهگیلویه، تصفیه روغن، روغن کشی از دانه های روغنی، نگه داری غلات در سوله گچساران، ساختمان اتاق بازرگانی یاسوج، خط تولید مالت بهنوش گچساران با حضور کاروان تدبیر و امید در استان افتتاح خواهند شد.

منتشر شده در :2016/08/12 - 04:08|شناسه خبر: 29189 646 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه