امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۱۴:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هفتمین همایش کانون فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه تهران برگزار می شود

دبیر همایش کانون فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفتمین همایش کانون فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله ملک حسینی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

راه ملت: سید فرزاد نجات‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا با بیان اینکه هفتمین همایش کانون فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه تهران برگزاری می‌شود اظهار داشت: کانون با هدف ایجاد همگرایی، نگاه ملی و عملکرد استانی متناسب با نیازها و اولویت‎های توسعه پایدار استان کهگیلویه و بویراحمد در افق چشم انداز ملی تشکیل شده است.

دبیر همایش کانون فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور ارج نهادن به منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و در آستانه میلاد امام علی(ع)، همزمان با زاد روز تولد امام جوادالائمه(ع)، هفتمین نشست با عنوان همایش تجلیل از فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و کارآفرینی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور آیت‌الله ملک حسینی در تهران برگزار می‌شود، افزود: همایش با توجه به حساسیت و به منظورایفای نقش نخبگان هم‌استانی متناسب با نیازها و اولویت‌ها برای توسعه منطقه برگزار و حضور آیت‌الله ملک حسینی بر اهمیت موضوع می‌افزاید.

نجات‌نیا با بیان اینکه نخبگان و فرهیختگان می‌توانند برای شرکت در این مراسم اقدام کنند، خاطرنشان کرد: فرهیختگان هم استانی مدارک و مستندات خود را دال بر مواردی از قبیل برگزیدگان المپیادهای بین‌المللی دانشجویی مورد تأیید وزارتین علوم و بهداشت، آفریننده آثار بدیع هنری، معماری و ادبی دارای تأیید مراجع ذی‌صلاح، رتبه‌های برتر کنکور و فعالان عرصه کارآفرینی و موارد مشابه دیگر به پست الکترونیکی کانون [email protected] ارسال کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۲۵۲۳۶۶۳۲و ۰۹۳۵۶۹۳۹۸۵۹ تماس بگیرند.

دبیر همایش کانون فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد تبیین کرد: با توجه به اینکه در آینده نزدیک مجمع عمومی کانون برای تشکیل هیأت امنا شکل خواهد گرفت، علاقه‌مندان و دانشجویان برای فعالیت در کانون به سایت farhikhte-kb.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

 

منتشر شده در :2016/08/21 - 11:08|شناسه خبر: 29413 816 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه