امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۳۹:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد:

دانشجویان بسیجی عمارهای انقلاب هستند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید ظرفیت های عظیم جریان دانشجویی گفت: مسولان باید از توانمندی های این جریان استفاده کنند.

به گزارش راه ملت شهرام مهدوی مطلق در نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گفت:راه بسیج دانشجویی تداوم اسلام ناب است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید ظرفیت های عظیم جریان دانشجویی گفت: مسولان باید از توانمندی های این جریان استفاده کنند.

مهدوی تصریح کرد:دانشجویان بسیجی مسئولان مراکز خود در جلساتی که با هم دارید بخواهید و مطالبه کنید که البته این مطالبه باید با برنامه ریزی، خلاقانه و منسجم باشد تا مسئولین متوجه حضور شما به عنوان یک قشر آگاه و مطالبه گر بشوند.

مسؤل بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: هر کس با شاخصه‌های انقلاب حرکت کند یک انقلابی است و ما هر چه داریم از همین اسلام انقلابی است.

وی ادامه داد: جوان امروز به عنوان عمارهای انقلاب و افسران جنگ نرم در کنار فرماندهان جنگ نرم با تعامل با مسوولان دانشگاهان استان این نشست را برگزار کردند.

مهدوی مطلق با ابراز گلایه از وضعیت برخی دانشگاه‌های استان گفت: علی‌رغم تلاشی که می‌شود در بعضی از دانشگاه‌های استان وضعیت نگران‌کننده است که مسؤولان و نهادهایی که وظیفه دارند باید این موضوع را جدی بگیرند.

این مسؤول در ادامه افزود: امروز جمع شده‌ایم تا بگویم انقلاب یک رود جاری است و هر کسی در طول تاریخ با شاخصه‌های انقلابی‌گری حرکت کند یک انقلابی است و نباید فراموش کنیم که ما هر چه داریم از اسلام انقلابی است.

وی اظهار کرد: امروز دانشجویان انقلابی و بسیجی به عنوان نمونه‌ای از عمارهای نسل چهارم با الهام از تبیین گفتمان و مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشجویان بسیجی در حوزه‌های جهادی، اقتصاد مقاومتی و مطالبه‌گری پیاده‌سازی آن را بر عهده دارند.

به گزارش راه ملت این نشست به مدت سه روز در گچساران در حال برگزاری است.

منتشر شده در :2016/10/26 - 11:10|شناسه خبر: 29890 800 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه