امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۵۳:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خدمت به کوخ نشینان به جای تفریح و سیاحت نوروزی/اردوهای جهادی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است+تصاویر

خدمت به کوخ نشینان به جای تفریح و سیاحت نوروزی/اردوهای جهادی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است+تصاویر

در ایام نوروز تعدادی از بسیجیان جهادگر بهمئی به جای اینکه در ایام نوروز به تفریح و شادی بپردازند برای خدمت به محرومان و کوخ نشینان شتافتند که این نوع کار زمینه ساز اقتصاد مقاومتی است.

راه ملت: ، در شیرین ترین ایام سال که همه سعی می کنند در کنار کانون گرم خانواده ها باشند، عده ای هستند که می خواهند این لحظات شیرین را با خدمت به محرومان جامعه با خدای خود معامله کنند.

جهادگران عرصه بسیج سازندگی شهرستان بهمئی تعطیلات نوروزی را فرصتی مناسب برای خدمت به روستاهای محروم  تعیین کرده و با اراده ای پولادین قدم در راه خدماتی به ظاهر بی مزد اما در واقع با بهترین پاداش نهادند.

گروه های جهادی دو پایگاه مقاومت امام علی نقی(ع) و شهید بهشتی شهر لیکک در ادامه فعالیت های جهادی خود این روزها در روستای محروم تنگ ابدال بهمئی در حال ساخت و ساز و توسعه اماکن فرهنگی و مذهبی هستند.

مسجد و پایگاه مقاومت بسیج این روستا با همت و تلاش خستگی ناپذیر این جهادگران، به مرحله بهره برداری رسید و اکنون در حال توسعه و تکمیل این اماکن فرهنگی و مذهبی هستند.

حضور در کنار جهادگران اردوهای جهادی و  مشاهده تلاش خالصانه آنها انسان را در فضای معنوی و برادرانه جبهه و جنگ می برد ؛ نوع رفتار و برخورد و تلاش آنها همگی در فضایی برادرانه و بی ریاست.

نباید فراموش کنیم  که این افراد هم می توانستند مانند ماها در حد وسع خود در تورهای خارجی شرکت کنند یا سفر به مشهد، شمال، کیش و دیگر اماکن دیدنی کشور مان را در ایام بهاری این روزها انتخاب کنند، اما شهد شیرین خدمت به محرومان به دل انها نشت و خدمت به کوخ نشینان را بر تفریح و سیاحتی که حق طبیعی آنها بود، ترجیح دادند.

باید به حال چنین افرادی غبطه بخوریم و برای مبارزه با نفس از این دست افراد الگو بگیریم.

 

تصاویر ضمیمه:

منبع:سایت خبری آوای ماغر

انتهای پیام/7044

سید علمدار تقوی

منتشر شده در :2017/03/29 - 10:03|شناسه خبر: 31394 736 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه