امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۲:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کارواش مجانی با آب آشامیدنی در یاسوج/ اعتراض شهروندان به ضعف مدیریتی در آبفای شهری استان + (فیلم )

کارواش مجانی با آب آشامیدنی در یاسوج/ اعتراض شهروندان به ضعف مدیریتی در آبفای شهری استان + (فیلم )

کمبود آب آشامیدنی و هشدار آبی در حالی در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان امر به مردم گوشزد می شود که در بسیاری از خیابان های شهریاسوج ترکیدگی لوله های آب موجب هدررفت آب و کارواشی برای شستن خودروها تبدیل شده است.

راه ملت: ،کمبود آب آشامیدنی و هشدار آبی در حالی در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران آبفای شهری به مردم گوشزد می شود که در بسیاری از خیابان های شهر یاسوج ترکیدگی لوله های آب موجب هدررفت آب و کارواشی برای شستن خودروهای رانندگان تبدیل شده است.

در فیلمی که از سوی مخاطبان راه ملت: در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت و در شبکه های اجتماعی نیز دست به دست می چرخد و باعث طنز و خنده مردم شده است ترکیدگی یک انشعاب آب در بلوار مطهری شهر یاسوج نبش اداره کل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد این ظرفیت را فراهم کرده است تا از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به صورت رایگان برای شستن خودروها استفاده کنند.

در سالی که کمبود آب در این استان همواره از طریق مسئولان به شهروندان اعلام می شود اما شهروندان با دیدن تصاویر تاسف بار از ترکیدگی لوله های آب در سطح شهر و بی توجهی مسئولان شرکت آبفای شهری استان و ضعف مدیریتی در این شرکت به شدت ناراضی و گلایه مند هستند.

 یکی از این شهروندان در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری هدر رفت آب آشامیدنی در سطح معابر و خیابان های شهر یاسوج را یک ضعف اساسی برای مسئولان شرکت آبفای شهری عنوان کرد و گفت: چگونه می توان از کمبود آب در استان و شهر یاسوج سخن گفت و مردم را به صرفه جویی توصیه کرد در حالی که فوران آبشارهای مصنوعی ناشی از ترکیدگی انشعاب های آب در شهر یاسوج چشم هر رهگذری را به خود خیره می کند.

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی با اشاره به اینکه ترکیدگی لوله های آب در سطح شهر یاسوج در بسیاری از مواقع تا ماه ها بدون ترمیم به حال خود رها می شوند و آب نیز با فشار زیادی هدر می رود گفت،: چرا و با چه توجیهی باید آبی که باید در اختیار مردم و شهروندان قرار گیرد در کانال های فاضلاب سرازیر شود.

وی افزود: هزینه های زیادی از بیت المال صرف تامین آب می شود اما به دلیل مدیریت ضعیف مسئولان شرکت آبفای شهری استان در عین ناباوری اینگونه به هدر می رود.

 

در زیر فیلم کارواش مجانی با آب آشامیدنی در نبش خیابان شهدای 7 در بلوار مطهری یاسوج را مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2017/04/09 - 03:04|شناسه خبر: 31548 1137 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه