امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۲:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ریزش یک ماهه کوه در جاده ارتباطی چرام به طسوج و مسدود شدن پل تل بلوند/سکوت بی معنی مسئولان همچنان ادامه دارد/تصاویر+کلیپ

ریزش یک ماهه کوه در جاده ارتباطی چرام به طسوج و مسدود شدن پل تل بلوند/سکوت بی معنی مسئولان همچنان ادامه دارد/تصاویر+کلیپ

حدودیک هفته است که بر اثر بارش های اخیر پل تل بلوند در جاده ارتباطی چرام به طسوج باعث ریزش کوه شده اما مسئولان هنوز در تعطیلات نوروزی به سر می برند.

راه ملت: ، یکی از مهم ترین امکانات برای رانندگان هر شهرستان دارا بودن جاده های ارتباطی مناسب  و استاندارد  است.

در  مدت زمان کمی یا چند روز نرسیده به ایام باشکوه نوروز در استان کهگیلویه وبویراحمد بارش های الهی شروع شد که در شهرستان چرام به علت شدید بودن این بارش ها باعث ریزش کوه مسدود شدن پل تل وند در مسیر جاده ارتباطی چرام به طسوج شده است و هنوز مسئولان برای بازگشایی آن اقدامی انجام نداده اند.

اما در چرام علاوه بر اینکه  نوروز96برای گردشگران نوروزی دشواری هایی وجود داشت، مسافران و گردشگران زیادی را پذیرا بود.

یکی از مشکلات گردشگران و مسافران نوروزی در شهرستان چرام وضعیت جاده های ارتباطی است که با ورود به این شهرستان از این جاده گلایه داشتند.

 

ایلبابیسنیتبل

یکی از گردشگران در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت:با اطمینان می توان گفت که شهرستان چرام نگین سرسبز استان کهگیلویه وبویراحمد و این استان قطب گردشگری کشور است.

وی افزود:درست است این شهرستان از زیبایی های زیادی برخوردار است اما  این شهرستان  از نعمت جاده ارتباطی به هشرستانهای همجوار محروم بوده و مردم از این وضعیت گلایه مند هستند.

اما جای سوال است که آیا هنوز جاده های چرام مشکل دارند؟

کمی قبل جاده چرام به دهدشت جاده مرگ نام گرفته بود که علاوه بر این چرامی ها از دیگر جاده های اطراف این شهرستان هم  ناراضی بودند.

یکی از این جاده هایی که باعث نارضایتی برخی افراد بخصوص عشایرین شده است جاده چرام به طسوج یا به چاسخار می باشد.

 

555555ببب

 

این جاده یکی از مسیرهای پرتردد برای کسانی است که از مرکز استان به سایر نقاط همچون چرام یا سایرمناطق می روند اما همین جاده، راه مناسبی برای رسیدن به مناطق گردشپذیر طسوج، چاسخار و غیره است.

جاده چرام به چاسخار وضعیت مناسبی همچون در منطقه(تل بلوند) ندارد؛ همان گونه که در تصاویر و کلیپ مشاهده می کنید عبور از این منطقه بسیار دشورا می باشد.دلیل این دشواری در عبور و مرور ریزش کوه های اطراف این مسیر است.

این منطقه دارای چندین پل است که به علت ریزش کوه های همجوار مسدود شده و رفت وآمد را سلب کرده است.

این مسیر از جمله مسیرهایی است که روزانه میزبان مسافران و گردشگران نوروزی است که از این مسیر عبور می کنند اما با وضعیت فعلی عبور ومروری دشوار خواهند داشت.

 

لرازتطن

همچنین دیگر شهروند چرامی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری از وضعیت بسیار بد این جاده ناراضی بود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید توجه ویژه به این مسیر داشته باشند، گفت: این راه یکی از پرتردد ترین جاده هاست و می طلبد که مسئولان در جهت ترمیم این مسیر و ریزش های ناگهانی تدبیری بیاندیشند و توجه ویژه داشته باشند.

در این رابطه سید خداداد اجتهادی رئیس اداره امور عشایر شهرستان های  کهگیلویه و چرام در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر ریزش کوه یا خرابی این مسیر به ما اعلام نشده است و ان شالله پیگیری خواهیم کرد تا این مشکل را حل کنیم.

برای مشاهده کردن کلیپ وضعیت این منطقه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک دانلود کلیپ

 

 

منبع:پایگاه خبری تحلیلی چرام

گزارش وعکس:صادق شیخی،سید علی رضوی

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/04/09 - 09:04|شناسه خبر: 31550 611 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه