امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۵۷:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ناراحتی مردم از زندگی اشرافی برخی از مسئولان به اوج خود رسیده است/ارتش و سپاه در کنار هم امنیت ایران اسلامی را تامین می کنند

ناراحتی مردم از زندگی اشرافی برخی از مسئولان به اوج خود رسیده است/ارتش و سپاه در کنار هم امنیت ایران اسلامی را تامین می کنند

امام جمعه موقت یاسوج به زندیگ ساده زیست حضرت علی (ع) اشاره داشت و گفت:ناراحتی مردم از زندگی اشرافی برخی از مسئولان به اوج خود رسیده است.

راه ملت: حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نمازه جمعه شهر یاسوج افزود: گرانبهاترین و مقرب ترین افراد جامعه بشری در پیشگاه خداوند حق کسانی هستند که از پارسایی واقعی برخوردارند و از محرمان روی می گردانند و واجبات را به تمام انجام می دهند و سعی و تلاش می کنند از مشروهات دوری کنند و مستحبات را انجام دهند.

وی به زندگی ساده حضرت علی(ع) اشاره داشت و اظهار کرد: امام (ع) فرمود از ثروت دنیا ذخیره ای ندارم و هیچ چیزی را برای خودم ذخیره نکردم.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: هر چه امام علی (ع) می فرماید را باید با تاصی  از وی در زندگی خود جاری کنیم و هر اسنانی باید امام و پیشوایی داشته تا برای او الگو و سرمشق باشد .

حجت الاسلام موسوی اعظم تاکید کرد: کسی که امام شناس و به ولی خود اقتدا می کند پاک زندگی کرده و مال یتیم را در اموالش نمی برد و شهادت دروغ نمی دهد.

وی با بیان اینکه چرا دست اندرکاران این نظام نمی توانند مثل امیرالمومنین ساده زیست باشند، یادآور شد: ناراختی مردم از زندگی اشرافی برخی از مسئولان به اوج خود رسیده است وگرنه این مردم با ایمان و مومن و مقید به مقام معظم رهبری هستند.

ارتش و سپاه مدافعان حریم کشور هستند

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج گفت: چیزی که در استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها شنیده می شود این مردم تمام شیعه هستند  و با سند و مردک می توان این مورد را اثبات کرد.

وی به تعریف امام صادق(ع) از شیعه اشاره داشت و افزود: امام صادق(ع) فرمود شیعیان ما کسانی هستند که مال کسی را نمی خورند.

حجت الاسلام موسوی اعظم مناسب های پیش رو اشاره کرد و گفت: ارتش و سپاه مدافعان حریم کشور هستند که در این زمینه خوش درخشیدند .

وی تصریح کرد: فکر و انگیزه امام  راحل محرومیت زدایی بود اهل تعارف هم نبود و امام دستور که حساب 100 امام(ره) تشکیل شود تا برای بی سرپرستان خانه بسازند، امامی که خود در خانه دیگران از دنیا رفت و تنها زمینی که در خمین داشت را وقف فقرا کرد.

امام جمعه موقت یاسوج یادآور شد: رهبر ما هم زاهد ترین و پاکترین است.

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/04/14 - 03:04|شناسه خبر: 31577 551 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه